Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Sekstaboe-onderzoek Nieuwe Revu

Gestart door Christiana, september 12, 2013, 03:16:39 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Christiana

Beste Aven leden,

wij van Nieuwe Revu zijn op zoek naar hetero-aseksuele mannen die hun ervaringen - geheel anoniem - willen delen in een interview. Dit alles in het kader van een groot sekstaboe-onderzoek. Ben je geïnteresseerd om de taboe te doorbreken en meer begrip te genereren voor deze specifieke geaardheid? Stuur dan een mail naar christiana@revu.nl met je contactgegevens. Ik zal dan z.s.m. contact met je zoeken.

Nogmaals, het interview zal geheel anoniem worden afgenomen en het doel heiligt de middelen: het doorbreken van een taboe!!

Cheers,

Christiana Nieuwe Revu

Fricai

Het doel heiligt de middelen... Wat voor middel moet ik precies bang voor zijn? xD

Ik wil misschien wel meewerken trouwens, maar ik vroeg me af hoe het interview afgenomen zal worden? Ik heb al email, skype, telefoon en face-to-face gehad inmiddels. xD

Christiana

De middelen daarmee bedoel ik het interview! En het liefst zou ik het face-to-face willen afnemen, dit werkt over het algemeen het beste! Mocht je willen meewerken, stuur dan even een korte omschrijving van jezelf en je contactgegevens naar christiana@revu.nl. Bedankt voor je reactie en wellicht tot ziens!

Cheers,

Christiana

Susan

Ik neem aan dat het om aseksueel-heteroromantisch gaat? Niet aseksueel-heteroseksueel.

Om maar even 'mieren te neuken'  :P ::)

Christiana

Hey Susan,

hoe de vork precies in de steel zit, dat is iets wat we juist in het onderzoek en aan de hand van het interview naar voren willen laten komen. Feit is dat het onderzoek gedaan wordt onder hetero-mannen - je moet het immers kaderen! Ik snap uiteraard de verwarring, dus als het beter onder de noemer heteromantisch valt, be my guest  ;).

Zijn er intussen mensen te porren voor een anoniem interview? We zijn nog steeds op zoek en merken dat het erg lastig is om iemand te vinden. Met Fricai hebben we contact, echter is het nog niet zeker of hij mee wil werken. Wie o wie?

Groet,

Christiana

Susan

Hey Christiana,


ag natuurlijk. Voor mij was het iets logisch.
Fijn en leuk dat jullie er aandacht aan willen besteden!

Hopelijk reageert er een hetero man van dit forum. Dat zou fijn zijn.
Meer bekendheid van aseksualiteit is belangrijk.

Helaas ben ik een vrouw en geen hetero, dus kan je moeilijk verder helpen ;)
Dus ik hoop dat er iemand reageert hier.

Succes!


Susan

Edewecht

Hier wel een man, geen hetero. Jammer. Geachte mannelijke hetero medeforumleden, wat zijn jullie stil...? ;D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

* AceVentura heeft net een PM naar Christiana gestuurd voor meer info omdat hij nog een beetje twijfelt
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Fricai


AceVentura

Jawel :) Ik heb een interview gedaan (via PM's op het forum), en ze zijn nu bezig daar een artikel van te maken, dus het is nu even afwachten.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Citaat van: AceVentura op november 17, 2013, 10:04:12 PM
Jawel :) Ik heb een interview gedaan (via PM's op het forum), en ze zijn nu bezig daar een artikel van te maken, dus het is nu even afwachten.

:cheerleader:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Dutchamoeba


Fricai


Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Uffie

Zeker goed! :klap:  :cake:
Weet je al wanneer het artikel geplaatst wordt?
Is there any escape - A guy called Gerald