Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Kinky Aces e-book

Gestart door FrankAnders, oktober 05, 2013, 05:30:31 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FrankAnders

Een poos terug viel het me op dat verhalen over relaties tussen aseksuelen en seksuelen tamelijk schaars zijn. Zeker als ze ook nog van behoorlijk niveau zijn. Die verhalen worden nog schaarser als die relaties bdsm-elementen bevatten. Ik vond dat daar iets aan gedaan moest worden en heb een viertal schrijvers gecont(r)acteerd om ieder één verhaal rond dit thema te schrijven. Deze verhalen zijn na de nodige redactieslagen terecht gekomen in het e-book 'Kinky Aces' dat te vinden is op Amazon (http://www.amazon.com/Kinky-Aces-ebook/dp/B00E6AZMX0). En omdat ik nog steeds best wel trots ben dat het gelukt is, wilde ik dit even met jullie delen.

Freakshow

Het mag dan wel een spam topic zijn, maar ik wilde even melden dat ze/we bestaan.
Ik ben lang een kinky ace geweest, toen ik nog jong en naïef was.  :P (alsof ik dat nu niet meer ben, ha!)
Wanneer het persoonlijke het politieke is, zal het seksuele het militante zijn.

AceVentura

Mocht je nog interesse hebben: Als ik het me goed herinner zijn er redelijk wat topics over geweest op het Engelstalige forum.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Freakshow

Citaat van: AceVentura op oktober 27, 2013, 01:02:13 PM
Mocht je nog interesse hebben: Als ik het me goed herinner zijn er redelijk wat topics over geweest op het Engelstalige forum.

Mwah, weinig behoefte aan, ik praktiseer namelijk niet meer. :) Maar bedankt voor de tip!
Wanneer het persoonlijke het politieke is, zal het seksuele het militante zijn.