Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Symposium - Ongestoord genieten

Gestart door Ereinion, november 17, 2013, 11:12:43 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Ik had ook echt het idee dat veel seksuologen het niet of nauwelijks kenden, maar er wel heel erg open voor stonden. En gingen nadenken hoe ze cliënten uit het verleden nu anders zouden benaderen.


De lieve reacties op mijn facebook blijven binnenstromen. Erg fijn om dat te lezen!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

AceVentura

 :klap: en  :visibility: heb je wel verdiend Ereinion ! En natuurlijk heel veel  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Sismo

Citaat van: Ereinion op november 22, 2013, 03:55:58 PM
Dank je, ook al was het vanochtend. Toch lief dat je er aan dacht.


Ik weet ook niet waarom ik dacht dat 't 's avonds was..... ;-)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Dutchamoeba

Citaat van: Ereinion op november 22, 2013, 07:13:50 PM
Ik had ook echt het idee dat veel seksuologen het niet of nauwelijks kenden, maar er wel heel erg open voor stonden. En gingen nadenken hoe ze cliënten uit het verleden nu anders zouden benaderen.

:klap: Dat is wat mij betreft de belangrijkste reden om mee te werken!

Edewecht

Citaat van: Ereinion op november 22, 2013, 03:55:58 PM

Tijdens de pauze nog met wat mensen gepraat. Iedereen die ik heb gesproken was heel positief. Ellen en ik hebben echt wel heel wat ogen geopend.


:klap: Mooi werk, gefeliciteerd!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?