Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Meetingidee bij Elfia in april

Gestart door Edewecht, februari 24, 2014, 08:08:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Imogen

#105
Citeerhoerbij
Is dat een bij die in de prostitutie zit? hahaha  :rollol:
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

SoulDragon

Goed idee, dan 12:00 uur bij de trappen.
Als er mensen zijn die dat niet redden kunnen we eventueel zeggen om later daar nog een keer te meeten?

Ik zal er weer hetzelfde als vorig jaar uitzien: http://asexuality.org/du/index.php?topic=2093.1050 (helemaal rechts op de foto)
(hey Edewecht, hoe link je direct naar die juiste post?)
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Ace89

Citaat van: Imogen op april 19, 2015, 05:47:13 PM
Citeerhoerbij
Is dat een bij die in de prostitutie zit? hahaha  :rollol:

Ja ik ga als lichtekooi, lekker ironisch  :klap: Typen en foto's linken op een foon blijft moeilijk  :schater:



Tadaah!! (?)
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

hobbitscones

Citaat van: SoulDragon op april 20, 2015, 08:54:43 AM
Goed idee, dan 12:00 uur bij de trappen.
Als er mensen zijn die dat niet redden kunnen we eventueel zeggen om later daar nog een keer te meeten?

Ik zal er weer hetzelfde als vorig jaar uitzien: http://asexuality.org/du/index.php?topic=2093.1050 (helemaal rechts op de foto)
(hey Edewecht, hoe link je direct naar die juiste post?)
Mijn outfit staat op pagina 80. Of ik het red naar de meet te komen of niet (ik ben niet niet-aseksuele vrienden, dus eh weet niet zeker), je mag altijd hoi zeggen.  ;D  Ik zie wel of ik jullie ook herken, ik ben er niet heel goed in ofzo. :P

Edewecht

Citaat van: SoulDragon op april 20, 2015, 08:54:43 AM

(hey Edewecht, hoe link je direct naar die juiste post?)


Boven de betreffende post staat
Re:foto's van leden
Antwoord #1057

Als je rechtsklikt op die link, kun je het adres van die link kopiĆ«ren en/of gebruiken in je andere bericht.  :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Edewecht

@Nikkinda, soort Alice in Wonderland?
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Ace89

 
Citaat van: Edewecht op april 20, 2015, 06:48:06 PM
@Nikkinda, soort Alice in Wonderland?

:klap: in een keer goed. Blij dat het een beetje herkenbaar is.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Dutchess

Ik ben er zondag... Bummer! Mis ik weer alles xD
There is some good in this world and it's worth fighting for ~

hobbitscones

Ik was bijna op zondag gegaan, sorry!  :-[

Zijn er niet genoeg aseksuele mensen die op de zondag gaan dan? Dan zou je dezelfde tijd voor een meet kunnen doen namelijk.

SoulDragon

aaahh ok, dus dan zou dit de foto moeten zijn die ik bedoelde: http://asexuality.org/du/index.php?topic=2093.msg139746#msg139746
(ja dus, en dan helemaal rechts/groen op de foto)

Heeft iedereen de kaarten voor zaterdag al? Ik hoor net dat zaterdag is uitverkocht....dat wordt een drukke bedoening...
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Imogen

@ SoulDragon: Nee hoor, heb toenstraks nog een ticket gekocht via de Primera. Ik houd er nooit zo van dat voor online tickets ze al je gegevens moeten hebben. Een aantal mensen beslist vaak op het laatste moment of ze gaan. Staat vaak lange rij bij de kassa op de dag zelf.

Ik ben trouwens nog op zoek naar een felgroene pruik, kort model. Heeft iemand die 'toevallig' thuis liggen en mag ik die overnemen/lenen? Voor ik een nieuwe koop die ik 1x aan doe.
En mocht mijn zus + aanhang niet gaan zaterdag, zoek ik ook nog iemand die mij wil helpen met mijn jurk. Ik kom dan rechtstreeks van huis en doe bij de toiletten van het kasteel pas mijn jurk aan... ;D
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Dutchess

Citaat van: SoulDragon op april 22, 2015, 11:25:47 AM
aaahh ok, dus dan zou dit de foto moeten zijn die ik bedoelde: http://asexuality.org/du/index.php?topic=2093.msg139746#msg139746
(ja dus, en dan helemaal rechts/groen op de foto)

Heeft iedereen de kaarten voor zaterdag al? Ik hoor net dat zaterdag is uitverkocht....dat wordt een drukke bedoening...


Ik kan nog steeds kaarten voor zaterdag bestellen.
Niemand die zondag gaat? Jammer hoor haha.

Hopelijk knapt het weer ook beetje op. Tot nu toe staat er voor het hele weekend regen..
There is some good in this world and it's worth fighting for ~

Ace89

Bij de action hebben ze el cheapo knalgroene pruiken met boblijn. Anders kun je op facebook eens zoeken op de groep cosplay wigs.

Ik ben beide dagen op de elf, dus trek me maar aan de mouw.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Flying Ace

Jammer dat ik de Elf Fantasy Fair vergeten ben en mijn weekend al helemaal heb volgepland :)

Veel plezier :D
Mss ben ik er volgend jaar wel bij.

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)