Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Meetingidee bij Elfia in april

Gestart door Edewecht, februari 24, 2014, 08:08:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Edewecht

Dat wordt een flinke klus, zo'n gewaad.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Briggy

Misschien dat MarkA en ik ook zaterdag komen!
12-1-2015 <3 MarkA

Ace89

Ik ben er beide dagen. Zoek een poofy blauw-witte Alice (inieder geval op een dag).
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Punky

Helleuwwww....
Kan er mij iemand effe veknopt vertellen wat, waar, wanneer over deze bijeenkomst aub?!

Imogen

Elfia heette eerst voluit Elf fantasy Fair en wordt al jaren in april gehouden in Haarzuilens, bij Utrecht:
https://www.youtube.com/watch?v=kCI-WZDGPIc

Dit jaar is het in het weekend van 25-26 april. Mensen van heinden en ver komen een heel weekend (of 1 dag) naar het kasteel, verkleed in de meest fantastische/fantasierijke outfits die je maar kan bedenken.
Enkele leden onder ons gaan hier al jaren heen, al dan niet voor een meeting van Aven. Vaak wordt er enkele dagen van te voren met degene die er heen gaan afgesproken waar we elkaar treffen.
De een komt langs om hoi te zeggen en gaat daarna zijn/haar eigen gang. Anderen brengen samen de dag door.

Op de site www.elfia.com kun je meer info vinden. Kom je ook?!  ;D
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Punky

Lijkt me zeker wel leuk..
Vandaar ook dat ik naar meer informatie vraag!
Kwil wel graag komen ja! 😃

Imogen

Tickets zijn te koop via de website. Maar enkele kopen die pas een paar dagen van te voren. het is volgens mij nooit uitverkocht.
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Punky

Owkay.. Super
Ga gauw ns n kijkje nemen se!

Briggy

#84
Het lijkt me echt leuk om iedereen er te ontmoeten! :)

Edit: MarkA en ik heb net ons ticket voor zaterdag gekocht!
12-1-2015 <3 MarkA

SoulDragon

Zo, dat lijkt een hele opkomst te worden
@ Edewecht, ik hoop dat je alsnog toch zaterdag kunt komen...anders mis ik mijn dans partner  ;)
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

NaomiMisora

Als ik vervoer kan regelen kom ik zaterdag, maar waarschijnlijk zal ik te verlegen zijn om hoi te zeggen, en ik ga met vrienden,  maar wie weet.

Edewecht

Citaat van: Edewecht op maart 07, 2015, 06:43:15 PM
Aiii!! Misschien heb ik wel andere verplichtingen op de zaterdag :banghead: .    In dat geval ga ik zondag. Het kaartje koop ik toch op 't laatste moment online, als ik weet of het goed weer wordt.
Nader bericht volgt.  :-\

Goed nieuws: ik heb die "andere verplichtingen"  gewoon afgezegd. Het leven moet wel leuk blijven  :P  >:D

Citaat van: SoulDragon op maart 13, 2015, 08:25:15 AM
@ Edewecht, ik hoop dat je alsnog toch zaterdag kunt komen...anders mis ik mijn dans partner  ;)

Yoo!!  ;D   :knuffel:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Briggy

12-1-2015 <3 MarkA

Uffie

Citaat van: Edewecht op maart 22, 2015, 05:46:16 PM
Citaat van: Edewecht op maart 07, 2015, 06:43:15 PM
Aiii!! Misschien heb ik wel andere verplichtingen op de zaterdag :banghead: .    In dat geval ga ik zondag. Het kaartje koop ik toch op 't laatste moment online, als ik weet of het goed weer wordt.
Nader bericht volgt.  :-\

Goed nieuws: ik heb die "andere verplichtingen"  gewoon afgezegd. Het leven moet wel leuk blijven  :P  >:D

Citaat van: SoulDragon op maart 13, 2015, 08:25:15 AM
@ Edewecht, ik hoop dat je alsnog toch zaterdag kunt komen...anders mis ik mijn dans partner  ;)

Yoo!!  ;D   :knuffel:
Hoera! Mijn beide danspartners zijn er op zaterdag!
Is there any escape - A guy called Gerald