Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Feestelijke aankondiging van mijn blog over aseksualiteit

Gestart door Gudrun, maart 01, 2014, 09:25:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gudrun

hallo allemaal!
Ik wil hier graag even mijn nieuwe blog aankondigen. Het heet aceintranslation (of nou ja, voorlopig. Misschien verander ik het nog).
Het idee is om op dit blog wat langere artikelen en discussies te plaatsen over van alles wat met aseksualiteit te maken heeft. Dit gaat dus niet zozeer om de beginselen van aseksualiteit uit te leggen, maar vooral om onderwerpen aan te snijden die met aseksualiteit te maken hebben er van uit gaande dat de lezer weet wat aseksualiteit is. Dit gebeurt al best veel in het Engels (zoals bijvoorbeeld asexualagenda, en ook carnival of aces, een maandelijks onderwerp waarover iedereen die wilt wat mag schrijven), maar in het Nederlands heb ik nog niets gevonden. Ik dacht dat het een leuke aanvulling zou zijn op het forum.
Als andere mensen ook een artikel willen schrijven of willen meewerken aan het blog, neem dan even contact met me op!

Ereinion

Wat een gaaf idee, zeg. Ik ga het zeker volgen en als ik een bijdrage kan/wil leveren, laat ik het weten!  :klap:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Dutchamoeba

Wat een leuk idee, zeg! :klap:

Citaat van: Ereinion op maart 02, 2014, 02:37:01 PM
Wat een gaaf idee, zeg. Ik ga het zeker volgen en als ik een bijdrage kan/wil leveren, laat ik het weten!  :klap:
:klap:

Gudrun

Citaat van: Ereinion op maart 02, 2014, 02:37:01 PM
Wat een gaaf idee, zeg. Ik ga het zeker volgen en als ik een bijdrage kan/wil leveren, laat ik het weten!  :klap:

yay!  :cheerleader:
Ik hoor het wel! Er zijn zoveel leuke onderwerpen, dus laat je fantasie over wat je zou kunnen schrijven de vrije loop :)
Mensen kunnen me hier bereiken via PM en ik zal binnenkort ook even een keurige contact pagina op het blog maken.

Fairytale

if you can understand the me then i can understand the you

Jovi_Hobbes

Leuk initiatief  :klap:

Als leesfan was ik natuurlijk direct geïnteresseerd in je verhaal over aseksualiteit in fictie. Leuk!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Uffie

Is there any escape - A guy called Gerald