Nieuws:

Voor wie zich aanmeldt als nieuw lid: welkom! Wij streven ernaar, je account binnen 24 uur na je aanmelding te hebben geactiveerd. Voor vragen rond je registratie, je account, activatie of het forum kun je een email sturen naar mailaven(at)freedom.nl.

Hoofdmenu

meewerken artikel in Marie Claire

Gestart door Marie Claire, maart 26, 2015, 03:50:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

Zeester

Prima artikel. Dank aan degenen die hebben meegewerkt!  :cheerleader:

Eliza Harmony

Ik kan niet op het privé-gedeelte komen  ??? Of komt dat doordat ik nog niet zolang lid ben?
They say home is where the heart is
But my heart is wild and free
So am I homeless or just heartless?
    Home - Passenger

Koffie

Als je 25 berichtjes hebt gepost krijg je automatisch toegang tot het prive-gedeelte. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).
Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Be Free with your tempo, be free!
Surrender your ego, be free to YOURSELF!
(Queen - Innuendo)

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Levana

Citaat van: Edewecht op juni 21, 2015, 03:15:29 PM
Het artikel is via het privé-gedeelte  te vinden.

Kan ik dat nog niet zien vanwege te weinig posts..? Of een andere reden? Ben heel benieuwd naar het artikel!
It's always darkest before the dawn.

AceVentura

In het prive gedeelte kan je inderdaad pas komen als je 25 berichtjes hebt geplaatst.
Je kan proberen een PM aan te Edewecht sturen, hij heeft Eliza Harmony ook geholpen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Ik heb Levana al een PB gestuurd met de link  :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Lila2

Citaat van: Koffie op juni 26, 2015, 12:39:17 PM
Als je 25 berichtjes hebt gepost krijg je automatisch toegang tot het prive-gedeelte. :)

O, dat verklaarde waarom ik het niet kon vinden! Ik dacht al dat er iets met mijn account was :bloos:

Lila2

Ik heb het stuk gelezen, ik kwam deze marie claire toevallig tegen, ik vond het een mooi stuk! :)