Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Stomme ik...

Gestart door Ereinion, juli 09, 2006, 12:24:04 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Zucht.

Soms word ik echt helemaal gek van mezelf. Ik heb weer acute angst van mailbox-vrees.  ::) Ik heb voor iemand iets in elkaar gezet met photoshop. En dat heb ik net dus naar hun toe gemaild. En nu durf ik dus bijna niet meer mijn mailbox te openen, omdat ik bang ben dat ze er niet tevreden over zijn. Hoezo; struisvogelpolitiek?
En het is ook nog voor een collega, dus ik zie haar maandag weer op het werk, dus onder een reactie uitkomen kan ik ook niet.

Het is net alsof ik bang ben dat ik door mijn mailbox (in dit geval dan) direct wordt aangevallen. Terwijl het gewoon een schermpje met lettertjes is. Jammer genoeg kom ik hier niet echt vanaf....

Over het projectje, het zit goed in elkaar en het is goed doorgesproken, dus waarschijnlijk vinden ze het gewoon goed. Maar ik ben gewoon bang dat ik niet aan hun verwachtingen heb voldaan. En dat uit zich dan weer een beetje extreem.

Stomme ik.... :(
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Gelukkig durf je je computer nog wel aan te zetten!  :D
Als alles vantevoren goed is doorgesproken en je bent er zelf tevreden over, wat kan er dan mis aan zijn?? Tja, dit helpt natuurlijk niet, heb je vast al twintig keer tegen jezelf gezegd.....toch maar openen die inbox! Succes!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Dat is echt vervelend hè die onzekerheid.  :( Diep in jezelf weet je vast ook wel dat je het gewoon hebt gedaan zoals  je collega het graag wil en hoogstwaarschijnlijk zit er een super enthousiast berichtje in je mailbox omdat het helemaal is geworden wat ze ervan had gehoopt, maar toch...
Ik ken het gevoel helemaal en eigenlijk is het enige wat helpt toch maar in je mailbox kijken. Dan weet je het ten minste zeker en kun je tenminste weer lekker slapen vanavond en hoef je je geen zorgen te maken om morgen naar je werk te gaan.
Wat ben ik toch goed in advies geven dat ik zelf ook niet opvolg...

Misschien helpt het je een beetje te weten dat je niet de enige bent die zich soms zo voelt. Veel sterkte en gewoon in jezelf geloven!  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Ik vind het ook altijd makkelijker om het tegen anderen te zeggen, maar als ik dan zelf die adviezen moet opvolgen.. haha

Er zat nog geen berichtje en ik denk dat dat goed bericht is. In ieder geval zijn alle mensen aan wie ik het heb laten zien heel enthousiast. Ook degenen die heel kritisch kunnen zijn.  Zelf heb je er dan toch te veel met je neus er dicht bovenop gezeten om het nog goed te kunnen zien. En het blijft gewoon eng, wat iemand er van zou vinden.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Dat snap ik heel goed. Je hebt er natuurlijk veel tijd en energie ingestopt en als iemand er dan niet tevreden mee is dan voelt dat heel rot. Mijn ervaring is echter dat je waarschijnlijk alleen zelf ziet waar het beter zou kunnen en als je dat dan aanwijst en aan iemand vertelt, roepen ze gerust "doe niet zo raar, daar is toch niets mis mee!"

Geen nieuws is goed nieuws lijkt mij!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

littlefanny

Stel nou dat het niet goed is, dan krijg je toch geen scheldkannonade in je mailbox, maar iets van opbouwende kritiek of de vraag of je het een en ander kan aanpassen, ze zullen je hele project zeker niet naar de prullenbak verwijzen ofzo hoor :D. Vooral niet als er zoveel voorwerk aan vooraf is gegaan. En wat nou als het niet goed is? Dan doe je het opnieuw en laat je bijvoorbeeld vaker tussen fases zien/ stuur je door, dan weet je alvast zeker dat ze niet totaal ontevreden zijn over het eindresultaat.
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Ereinion

Jullie hebben helemaal gelijk  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

En, al reactie gekregen? Succes meid! :wave:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

Je bent vast heel blij en opgelucht!  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Dat klopt. Ze vonden het helemaal geweldig.
Nu maar hopen dat ik de volgende keer minder extreem nerveus ben voor dit soort dingen. Want het sloeg weer eens nergens op.
Iemand van jullie die ook zo overdreven kan reageren?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

ChibiFirli

Dus daarom zeg je altijd dat we je beter een prive-berichtje sturen dan een mail ;D.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Sismo

Citaat van: Ereinion op juli 10, 2006, 06:32:33 PM
Iemand van jullie die ook zo overdreven kan reageren?

Ja hoor! Geen enkele moeite mee  ;).
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Citaat van: ChibiFirli op juli 10, 2006, 10:48:02 PM
Dus daarom zeg je altijd dat we je beter een prive-berichtje sturen dan een mail ;D.

Ja, dat klopt, voor het geval ik weer een acute aanval van mailbox-vrees krijg  ;D
Op mijn hotmail ben ik trouwens helemaal niet te bereiken, yahoo nog wel, meestal  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Ik kan ook wel overdreven reageren maar dan vaak in de tegenovergestelde richting. Ik zou dan om de 2 seconden willen zien of ik nog geen reactie heb. :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.