Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Stomme ik...

Gestart door Ereinion, juli 09, 2006, 12:24:04 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

Ik kan ook overdreven reageren bij het checken van mijn mail, maar meer in de zin dat ik enorm teleurgesteld kan zijn als ik geen mailtje heb van iemand van wie ik het verwacht. Erg he  ;)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Ik kan ook best overdreven reageren hoor, al moet ik zeggen dat het me toch steeds vaker lukt om mezelf binnen de perken te houden, maar helaas vaak ook niet...
Het helpt bij mij in ieder geval wel als ik me ergens zorgen om maak om mezelf toe te spreken met dingen en als: wat is er nou het ergste dat er kan gebeuren? en "hou op met piekeren, ga je pas zorgen maken als het echt nodig is, dan heb je er nog tijd genoeg voor nu doe je het waarschijnlijk voor niets!"  En soms werkt dat  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Oh, die laatste is wel goed, die ga ik onthouden!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Ik hoop dat het gaat werken!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

 ;) Ook ik kan heel overdreven reageren.. ik controleer meerdere keren per dag mijn mailbox..en kan heel teleurgesteld zijn als ik een mailtje van iemand hoop te krijgen, maar niet ontvangen heb.. :78:
En ik kan erg gespannen en angstig zijn... ook op de manier die Ereinion beschrijft.. dat ik mijn voicemail niet durf af te luisteren, mijn mailbox niet durf open te maken, niet op durf te bellen enz. Ik weet dat ik mijzelf niet zo dwars hoef te zitten, maar ja, ik doe het toch..ik haal me vaak van alles in mijn hoofd..en dat is erg lastig.. :'(
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Dat begrijp ik. Soms denk ik dat mensen veel beter af zouden zijn als ze niet zo veel konden nadenken.
Een  :knuffel: zodat je je weer wat beter voelt?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

 :knuffel: Dank je, Jovi.. Een knuffel doet me vaak beter voelen.. :knuffel:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Toch maar goed dat Chibi die knuffel emoticon heeft toegevoegd. Tot die tijd misten we echt iets  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Bedankt voor je reactie, Peter. Dat was helemaal wat ik bedoelde.

Mag ik ook meedoen met de knuffel?  :knuffel:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

JOOOOEEEEEEEEEHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?