Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Stomme ik...

Gestart door Ereinion, juli 09, 2006, 12:24:04 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

 :-[ die had ik eigenlijk beter aan een elfje over kunnen laten... Sorry Ereinion!!!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Maakt niet uit hoor. Dan bij deze nogmaals:

Citaat van: Ereinion op augustus 07, 2006, 08:19:27 PM
JOOOOEEEEEEEEEHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

En dat is Elfs voor ....?????? :P :-*
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ereinion, heb ik iets verkeerd gezegd of gedaan ? Zo ja, dan sorry..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Nee hoor, helemaal niet. Joehoe (maar dan met heel veel letters) is de vertaling van Hoera.
Het is jammer dat je soms niet mijn gezicht kan zien als ik de berichtjes type, dat zou veel duidelijk maken denk ik. De smileys zijn soms net niet wat ik bedoel.

:wave:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Lieve Ereinion, :)
Dank je wel voor je snelle reactie.. ik maakte me plotseling heel veel zorgen en voelde veel stress..dat kan nu weer wegzakken ! :wave:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Gelukkig maar!

Ik vind het juist altijd erg leuk als je bent en hoe je reageert. Meestal ben ik het er helemaal mee eens of (als je het grappig bedoelt) kan ik er erg om lachen. Maar soms is het toch wel lastig dat je alleen via schrift reageert op een forum. Zonnekind had daar ook al eens een opmerking over, je kunt er dan geen intonatie inleggen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

 :) Goed idee ! En van cybersex zullen we op dit forum hopelijk geen last hebben.. ;)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

littlefanny

ik ben zeer anti-webcams, het maakt pesten op het internet veel makkelijker, het berooft je van je privacy en van de anoniemieteit (niet zoveel i-e's geloof ik) die internet zo'n beetje garandeert. maarja, dat zal wel aan mn opvoeding liggen
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

petra1963

Pesten is wel een risico, ja. dat zie je goed..dat ligt niet aan je opvoeding, hoor..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Hoezo maakt een webcam het pesten makkelijker? Dat is sowieso toch al makkelijk, ook gewoon via chatten ofzo? Je bent wel minder anoniem, maar daar kies je dan zelf voor, veel van ons hebben hier ook wel een foto geplaatst.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ja, dat is ook wel weer waar....
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Ik zou ook niet zo gauw een webcam aanschaffen hoor. Hoef niet zonodig uitgezonden te worden op Internet  :)  Ik vind het net als beeldtelefoon een beetje nutteloos.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?