Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Stomme ik...

Gestart door Ereinion, juli 09, 2006, 12:24:04 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

 :D Nou ben ik ook niet van plan om op korte termijn zo'n ding aan te schaffen, hoor ! Nee, dank je..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

myra

zouden er forums met webcams bestaan? Waar je beeld materiaal (met intonatie :D) ipv berichtjes ziet?

Tempesta

Dan zou het aantal forummers sterk afnemen, veel draait juist om de anonimiteit  :).

myra

ja, vermoedelijk wel, vooral als het over zo'n netelig onderwerp als aseksualiteit zou gaan  :schater:

Ereinion

En het is juist zo leuk dat je zelf een avatar kunt kiezen. Dan kun je iets kiezen wat voor jou staat, zonder dat je het echt bent. Misschien zegt dat soms nog wel meer dan wanneer je iemand over de webcam ziet.
Bijkomend voordeel: op deze manier maakt het ook niet uit of je midden in de nacht, met wallen onder je ogen, verslaafd achter het forum zit.  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Idd

Citaat van: myra op augustus 12, 2006, 01:10:30 AM
zouden er forums met webcams bestaan? Waar je beeld materiaal (met intonatie :D) ipv berichtjes ziet?

Volgens mij zou zo'n forum voortdurend uit de lucht zijn omdat al die filmpjes te veel ruimte innemen
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Als je nu de P-magazine leest, vind je zo'n forum, maar ik denk dat dat helemaaaaaaaaaaaaal niet voor ons is :schater:

Ik heb wel een webcam, gekregen van mijn schoonouders. Ik heb hem een tijdje gebruikt om met Viper te chatten. We zagen elkaar alleen in het weekend dus was het wel leuk om elkaar ook in de week te zien. Maar mijn computer kon het niet aan om voortdurend beeldmateriaal te verzenden, te ontvangen en ondertussen nog iets anders te doen. Dus gebruik ik hem al lang niet meer.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Het lijkt me inderdaad wel leuk om te gebruiken als je met een goede vriend of vriendin wilt chatten die je een tijd niet hebt gezien. Maar op een openbaar forum...  :o  Nee, liever niet  :)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Nee, wat mij betreft liever niet op een openbaar forum...
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

Citaat van: Ereinion op augustus 13, 2006, 09:20:22 AM
En het is juist zo leuk dat je zelf een avatar kunt kiezen. Dan kun je iets kiezen wat voor jou staat, zonder dat je het echt bent.

*vraagt zich af waar haar avatar voor staat*
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Zonnekind

Jouw avator staat voor iemand die graag dieren ziet en misschien een iets diepere betekenis: iemand die houdt van huiselijke gezelligheid :)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Het zegt over jou dat je een hond hebt  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Is dat wel Stevs hond ? En is een tekkel wel een hond ? Is dat geen soort cavia ? ;D ;D ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

Citaat van: peter1963 op augustus 24, 2006, 08:07:53 PM
Is dat wel Stevs hond ? En is een tekkel wel een hond ? Is dat geen soort cavia ? ;D ;D ;D

Chibi, heb je een emotion met een (nep)geweer voor mij?  ;)

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)