Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Stomme ik...

Gestart door Ereinion, juli 09, 2006, 12:24:04 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Pas op hoor Peter, hondjes en poesjes staan hier hoog aangeschreven! Eén belediging en je krijgt ruzie met Stev en Chibi  :o  :rollol:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Geweldig, ik heb de afbeelding meteen opgeslagen :klap:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

 :o Oei, nu moet ik gaan uitkijken, nu zelfs de hamsters al gewapend rondmarcheren !  ;D
Geweldige afbeelding ! Ik heb 'm opgeslagen en doorgemailed naar een vriendin !
Peter
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Awwww, zo lief!!!!

Peter, er loop hier ook nog ergens een sniper kitten rond. De dieren zijn gevaarlijk hier (volgens mij staat die afbeelding ergen sin grappige foto's)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Stev

Citaat van: peter1963 op augustus 24, 2006, 08:07:53 PM
Is dat wel Stevs hond ?

Nu ik geen geweer kon vinden, kan ik eindelijk antwoord geven op je vraag, Peter  ;)
Ja en nee, mijn dochter heeft hem 3 jaar geleden voor haar verjaardag gekregen. Maar hij is gewoon van ons allemaal. Eigenlijk is het een zij (wel gesteriliseerd), heel erg intelligent, scherp maar lief tegelijk, heel makkelijk etc. etc.
Toevallig ben ik al een poosje aan het denken om mijn avatar te veranderen maar ik kan nog steeds niets beters vinden.  :-\
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Lief toch, zo'n hond ? En is zij niet eigenwijs ? Ik hoorde dat tekkels nogal eigenwijs zijn.. ;)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

Ja, zo af en toe eigenwijs  ;D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)