Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Kapper

Gestart door Zonnekind, mei 27, 2014, 06:22:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zonnekind

Ben naar de kapper geweest, heb daar twee uur versleten, heb 108 euro betaald en heb niet wat ik wou :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

 :o Dat is flink balen!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Ja inderdaad... :'(
Ik trek mij normaal nooit iets aan van mijn haar maar ik heb een jaar nagedacht over wat ik wou, ik was er eindelijk uit, durf dan eindelijk te gaan en nu gebeurt er dit  :'( Stomme kappers :banghead: :banghead: :banghead:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Dutchamoeba

 :( Dat is inderdaad niet fijn.

Sismo

Pff, ja kappers....ik kom er liever ook niet!
Ben je terug geweest? Volgens mij kun je altijd terug als je niet tevreden bent.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Zonnekind

Ik durf dat nooit. Nu denk ik ook: waarom heb ik op dat moment niks gezegd? Maar ik zit dan met een heel dubbel gevoel want ik zou dan zeggen dat dat niet is wat ik gevraagd heb. Maar misschien was wat ik gevraagd heb helemaal niet duidelijk en heeft de kapper echt zijn best gedaan om te doen wat hij dacht dat ik wou en dan ga ik mij weer slecht voelen naar hem toe want dan vind ik dat erg dat ik reclameerde...
;D verder zit ik heel normaal in mekaar hoor ;D
Ik weet nog niet wat ik ga doen. Misschien ga ik naar een andere kapper en vraag ik daar om er nog iets goed van te maken. Ik moet er nog wat over nadenken. ::)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.