Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

interviewkandidate gezocht

Gestart door jolandah, juni 12, 2014, 10:06:48 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jolandah

Voor een liefdesdossier in een bekend tijdschrift zoek ik een vrouw (tussen de 24-36 jaar) die wil praten over haar aseksualiteit. Op welke manier beïnvloed het bijvoorbeeld haar relaties? Het gaat om een integer (eventueel anoniem) interview dat vooraf uiteraard gelezen mag worden. Geïnteresseerd? Mail: j_hofland@planet.nl

Dutchamoeba

Ik wil wel meewerken, maar in persoon zal niet kunnen. Kan het ook een interview per mail zijn?

SoulDragon

Ze had mij ook al een e-mail gestuurd, kende mijn interview voor vriendin.
Ik ga het inderdaad doen, het is voor Glamour.
Ze is een freelance schrijfster die o.a. ook voor vriendin werkt, vandaar dat ze het kende.
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Uffie

Wat goed SoulDragon!  :klap: Weet je al wanneer het interview gaat plaatsvinden?
Is there any escape - A guy called Gerald

Dutchamoeba

Citaat van: SoulDragon op juni 20, 2014, 08:29:10 AM
Ze had mij ook al een e-mail gestuurd, kende mijn interview voor vriendin.
Ik ga het inderdaad doen, het is voor Glamour.
Ze is een freelance schrijfster die o.a. ook voor vriendin werkt, vandaar dat ze het kende.
:klap:

Ze had mij al laten weten contact met jou te willen leggen. Gezien het feit dat ik al 2 andere interviews had gedaan, wilde ze niet het risico lopen over hetzelfde verhaal te schrijven dat elders al gepubliceerd is.

SoulDragon

Het interview is a.s. dinsdag, aangezien ik op vakantie was moesten we het wat naar achter schuiven.
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Dutchamoeba


SoulDragon

 :wave: schrik niet, ik ben het maar, ik weet het, heb een hele tijd mijn kop niet laten zien hier...druk druk....
Maar net viel de "glamour" bij mij in de bus, en oohh ja, hadden we ook nog gedaan...even zoeken welke oproep het ook alweer was, want het is even geleden.
Maar goed, in de "Glamour" van november op pag. 72 staat het stukje over aseksualiteit.
Het is niet zo heel lang, maar wel weer netjes/goed gebracht, en om verwarring te voorkomen, ja de naam van mijn ex-vriend is aangepast :)
Kennelijk was zijn eigen naam niet interessant genoeg :p...
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Edewecht

Citaat van: SoulDragon op oktober 15, 2014, 01:57:31 PM
schrik niet, ik ben het maar, ik weet het, heb een hele tijd mijn kop niet laten zien hier...

Ik schrik niet zo gauw van jou, Soultje !  :knuffel:

Morgen meteen naar het tijdschriftenwinkeltje. Ben benieuwd!  :wave:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Briggy

Is het heel schaamteloos om te vragen of iemand het blad kan inscannen. Mijn salaris namelijk bijna op en ik moet nog 10 dagen  :ange:
12-1-2015 <3 MarkA

Edewecht

Citaat van: SoulDragon op oktober 15, 2014, 01:57:31 PM
:wave: schrik niet, ik ben het maar, ik weet het, heb een hele tijd mijn kop niet laten zien hier...druk druk....
Maar net viel de "glamour" bij mij in de bus, en oohh ja, hadden we ook nog gedaan...even zoeken welke oproep het ook alweer was, want het is even geleden.
Maar goed, in de "Glamour" van november op pag. 72 staat het stukje over aseksualiteit.
Het is niet zo heel lang, maar wel weer netjes/goed gebracht, en om verwarring te voorkomen, ja de naam van mijn ex-vriend is aangepast :)
Kennelijk was zijn eigen naam niet interessant genoeg :p...

Inderdaad, kort maar mooi stukje SoulDragon!  :cake:
Je vergelijking met wijn drinken vind ik mooi, en ook de quote die ze vergroot hebben afgedrukt: "Aseksualiteit klinkt als een levenslang vonnis, voor mij was het een bevrijding."
Reken maar dat dit gelezen en herkend wordt! 
:visibility: :visibility:  :cheerleader:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Uffie

Gaaf! Dat vraagt natuurlijk om  :cake: en voor jou  :visibility:, SoulDragon!
Zelf heb ik het artikel nog niet gelezen, maar ik ren morgen meteen naar de tijdschriftenwinkel. Ik ben benieuwd!
Is there any escape - A guy called Gerald

Dutchamoeba


Briggy

Hulde hulde hulde aan jou  :visibility: :visibility: :visibility:  :knuffel:

Ik moest er bijna van huilen. Vooral die quote is inderdaad erg mooi.   :cake:
12-1-2015 <3 MarkA

SoulDragon

Die quote was inderdaad erg goed, komt (helaas) niet van mij.
Maar ze had het wel goed begrepen :)

:knuffel:
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.