Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Let's meet! Contact/relatie

Gestart door Monkey, juni 15, 2014, 03:18:43 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Monkey

Heeey,

In tegenstelling tot wat mijn profielnaam doet vermoeden ben ik wel degelijk een menselijke primaat ;)

En deze menselijke primaat zoekt iemand m/v/o  om gewoon leuke en gezellige dingen mee te doen en (wie weet!) een romantische relatie. Seksuele aantrekkingskracht kan ik best voelen, maar ik praktiseer in dat opzicht niets; totaal geen behoefte toe. K koppel het niet aan liefde en vind t eerder afbreuk doen. Dus.
Beetje knuffelen en kussen-light ben ik dan weer wel voor in. Panromantisch obviously.

Overigens; ik ben niet op zoek naar iemand die vooral over aseksueel zijn wil praten. Niet dat het nooit genoemd mag worden, maar ik heb dit al heel lang geleden een plek gegeven en t is niet mijn intentie om in ons contact daar een grote focus op te leggen, just so you know :)

Ik in steekwoorden;  25 jaar,  natuur,  dieren, reizen, fietsen/wandelen/zwemmen  (een soort triatlon in slow-motion haha),  koken, intelligent, gezellig, rustig, doorzetter, grappig, avontuurlijk, wetenschap, spiritueel, spontaan, goede prater, relaxed,


Just. Let's meet :D

Vrijheid, blijheid ofcourse.