Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Behoefte aan een soulmate

Gestart door Lian, juni 20, 2014, 11:22:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lian

Hey iedereen,

Ik ben een tijd afwezig geweest, maar bij deze wil ik toch wel weer een oproepje plaatsen omdat ik echt een maatje of soulmate mis in mijn leven. Daarom vraag ik me af of er mensjes in de buurt zijn (zuid-westen van NL, of wie weet aangrenzend belgie).
Ben zelf een rustig typje, maar ga wel graag naar een concert etc. Echt kroegen induiken ben ik niet zo een type voor. Ik ga liever ergens lekker een terrasje pakken in het zonnetje of in de winter lekker uitwaaien op het strand om daarna een warme choco met slagroom te drinken. Vind het fijn om op vakantie te gaan, dit hoeft helemaal niet ver weg te zijn. Hou wel van een knuffel en lekker bij elkaar op de bank hangen. Zou het leuk vinden een relatie aan te gaan maar dan zonder sex of overdreven zoenen etc.
Verder ben ik helemaal in mijn nopjes met mijn nieuwe pony, dus het zou leuk zijn als je ook van dieren houdt en het accepteerd :)
Verder vind ik het fijn om in de avond lekker bank te hangen en een filmpje te kijken. Wijntje erbij  :cake:
Heeeel erg sportief ben ik niet  :ange: maar ik heb daarin gewoon echt een schop onder mn kont nodig. Want ik vind het wel leuk om te gaan mountainbiken maar kan me er nooit zo goed toe zetten.
Ik zou het leuk vinden om iemand te ontmoeten tussen de 24 en 30 jaar. Ben zelf 27 :) En het liefst een lieve vrouw  :bloos: