Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

bloempje zoekt vriend

Gestart door Anemone, juni 16, 2014, 10:47:51 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Anemone

hallo

ik ben Anemone, naar de bosanemoon en opzoek naar iemand om leuke dingen mee te gaan doen. ik ben asexueel (obviously) en hetro-romantisch (probably). ik kan wel een beetje knuffelmonster zijn  :knuffel:, maar zoek vooral iemand om samen mee te kunnen lachen, praten en dingen te ondernemen. Al ben ik vrouw en voel ik mij ook wel vrouw, heb ik vaak meer gemeen met mannen dan vrouwen, ik zit dus ook vaak als vrouw tusses de mannen.

iets over mijzelf: ik ga door het leven als 21 jarige student uit Wageningen waar ik bos en natuurbeheer studeer. studeren is ook echt een hobby. verder heb ik te veel interesses voor mijn tijd  ;D these are but not limited to; wandelen, fotograferen, lezen, roeien, rugby, zeilen, mijn vrienden, films kijken, natuur, mijn familie, computer spelletjes en tekenen. Verder ben ik rustig, fanatiek, intelligent, open en flexibel.

Ik hoop dat jullie zo een beetje een idee van mij hebben kunnen krijgen  ;)
I would if I could, but I can't so I shan't.

thomus

Hoi Anemone.

Ik ben Thomas. Ik zou ook graag leuke dingen doen. Ik gedraag me in gezelschap Asexueel (Best wel wat meegemaakt). Ik ben hetero-emotioneel, ik knuffel ook graag. Ik ben altijd gelukkig. Ik ben 24.

AceVentura

Het is hier misschien wat off-topic ...
Citaat van: thomus op juni 25, 2014, 08:47:47 PM
Ik ben hetero-emotioneel
Wat is dat precies ? Ik heb daar nog nooit van gehoord.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

thomus

Ik val alleen op meisjes, maar mijn lichaam is redelijk mannelijk