Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Uit eten in Eindhoven - 17 januari. Meld je aan!

Gestart door Briggy, augustus 22, 2014, 04:14:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Briggy

Top! Nu hopen dat de rest ook kan!  ;D
12-1-2015 <3 MarkA

Edewecht

Citaat van: Briggy op december 29, 2014, 09:44:11 PM
Ik zal eens wat data opgooien..

Zaterdag 17 januari?

Hou ik vrij. Maar, zoals gezegd, onder voorbehoud van winterse ellende...!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Briggy

Bij bv. iris kun je speciale wensen doorgeven, het lijkt me dat ze wel vaker mensen die vegan zijn te eten krijgen.

Kijk eens naar deze link. http://m.goeievraag.nl/vraag/488405?from=www
12-1-2015 <3 MarkA

Laura

Ik lees dit topic nu pas, maar het lijkt me leuk om een keer naar een restaurant te gaan. 17 januari is prima. voor mij is het vervoer geen probleem. Is het misschien een goed idee om een kenmerk te hebben zodat we elkaar kunnen herkennen in/bij het restaurant? Ik zou namelijk niemand van jullie aan het gezicht kunnen herkennen.

Briggy

Ik zal een button op mijn jas dragen. Edewecht heeft een sjawl en vlag.
12-1-2015 <3 MarkA

Laura

oke thanx! Ik kijk er nu al naar uit!

suzanina

de 17de kan voor mij ook. En als er mensen zijn die vanuit Antwerpen willen meerijden, laat het maar weten!
Ik heb alleen nog een adresje en een uurtijd nodig :-)

Briggy

Ik ben nog even aan het kortsluiten waar we het houden, en dan laat ik tijd weten! Leuk!!  :)

Dus als ik het goed heb komen deze mensen zeker?

Ik
Suzanina
Laura
MarquiseCarabas
Schildpad

En deze cake lovers  :cake: misschien?
Edewecht (Blokker heeft weer dagkaartjes)
AniMeshorer
12-1-2015 <3 MarkA

MarquiseCarabas

Ik ben inderdaad wel van plan om te komen ^_^

Als ik Schildpads post goed begrijp, wil die niet alleen zelf de optie hebben om veganistisch te eten, maar dat de tafelgenoten ook vegetarisch eten? Ik heb daar zelf geen probleem mee, ik ben geen vegetariër maar eet vaak genoeg zonder vlees, maar het lijkt me wel iets om even duidelijk met zijn allen af te spreken.

Briggy

De avond zal inderdaad vegetarisch zijn.
12-1-2015 <3 MarkA

suzanina

heb daar absoluut geen probleem mee om vegetarisch te eten

Edewecht

Goed idee, ook al kom ik hoogstwaarschijnlijk met de auto. Het is prettig om niet al te laat thuis te komen  :P

Wat betreft vegetarisch: prima. Ik lust "alles" >:D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Briggy

Zal ik om vijf uur reserveren?
12-1-2015 <3 MarkA

Briggy

Ik was wat aan het lezen op internet en je moet wel bedacht zijn dat in sommige gerechten ghee zit, een soort boter. Dus vraag het wel of het 100% vegan is als je het wilt nemen.
12-1-2015 <3 MarkA

Edewecht

Heb ook even hun website bekeken. Ziet er leuk en vriendelijk uit. Alleen: ik weet niets van de Indiase keuken, heb geen idéé wat het allemaal is. Dat wordt nog een verrassing. :D
En nou maar hopen dat het op de 17e reisbaar weer is!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)