Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Uit eten in Eindhoven - 17 januari. Meld je aan!

Gestart door Briggy, augustus 22, 2014, 04:14:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Laura

Tenzij ik een uur eerder kan gaan met mijn werk, kan ik pas om 6 uur in Eindhoven station zijn. Waarschijnlijk schuif ik dus later aan. zodra ik meer weet laat ik het weten.

Briggy

Heb online gereserveerd voor 17:00 op 17 januari. Voor zes personen. Heb er bij gezet, 1 persoon is veganistisch en het kan zijn dat er 1,2 of 3 meer personen bij komen.
12-1-2015 <3 MarkA

suzanina

Staat genoteerd!  :cheerleader:
En ik herhaal de oproep: als er mensen mee willen rijden vanuit Antwerpen (of eenders welke plek langs de autostrade richting Eindhoven) just let me know!

Edewecht

Citaat van: Briggy op januari 07, 2015, 05:16:13 PM
Heb online gereserveerd voor 17:00 op 17 januari. Voor zes personen. Heb er bij gezet, 1 persoon is veganistisch en het kan zijn dat er 1,2 of 3 meer personen bij komen.

Dat heb je goed opgelost Briggy.  8)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Briggy

Je kunt je nog aanmelden, dus als je gezellig mee uit eten wil. Geef je op!
12-1-2015 <3 MarkA

Edewecht

Heb net de lange-termijn weersverwachting bekeken. 'tKan vriezen, 'tkan dooien. Maar zet mij maar definitief op de lijst: ik doe mee!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Briggy

Je kunt hem altijd een persoonlijk berichtje sturen.
12-1-2015 <3 MarkA

Dwaze Sterveling

Hoi allemaal,

Ik weet dat ik qua reacties niet de meest actieve persoon ben, maar mocht er nog plaats zijn, zou ik mij mogen aanmelden? Het lijkt me eerlijk gezegd leuk om gelijkgestemden te ontmoeten en daar in een gezellige omgeving mee te praten.

Uiteraard als er nog plek is natuurlijk.

Hoe dan ook, ontzettend veel plezier toegewenst allen!  :D

Briggy

Plek? Plek. Er is altijd een extra stoel te regelen!! Welkom!!!!  :cake: ;D
12-1-2015 <3 MarkA

Dwaze Sterveling

Fantastisch! Bedankt!  :D

Eh, hoe herken ik jullie? Of kan ik vragen aan de balie onder welke naam/thema is gereserveerd?

M87

Mag iemand die net een weekje actief is ook mee? Dan heb ik ook wel interesse ;D

suzanina

Oh!!! kei leuk!!!! er gaat lekker veel volk zijn precies! :wave: :cake:
Ik kijk al uit naar zaterdag!
En misschien moeten we of een naam afspreken of een symbool afspreken? Kwestie idd om elkaar te herkennen?

Briggy

Ik bel morgen wel nog een keer om het aantal personen uit te breidden en de reservering Aven te noemen.
12-1-2015 <3 MarkA

Edewecht

Citeer
Eh, hoe herken ik jullie? Of kan ik vragen aan de balie onder welke naam/thema is gereserveerd?
En misschien moeten we of een naam afspreken of een symbool afspreken? Kwestie idd om elkaar te herkennen?

CiteerIk bel morgen wel nog een keer om het aantal personen uit te breidden en de reservering Aven te noemen.

En ik zal er ruim op tijd zijn met muts, sjaal (en vlag?) in de AVENkleuren: zwart-grijs-wit-paars.
Maar de reservering Aven noemen werkt natuurlijk 't beste. Weet die restauranthouder veel..!  ;D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

M87