Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

(Aankomende) concerten

Gestart door Briggy, augustus 24, 2014, 02:38:59 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Briggy

Het was een geweldige avond. Voor de show had ik de meet & greet, ik was bloednerveus. Nergens voor nodig. Ali ging naar haar tafel en ik liep er als eerste naar toe. Ze herkende mij van twitter :) Vroeg mijn naam en we gaven elkaar een hand. Ik vroeg om een handtekening op mijn eigen foto, ze vond het leuk Amerikaans. Toen zei ik haar dat ik die had uitgekozen omdat ik dol ben op alles Amerika. Dat vond ze leuk om te horen, ze vroeg waar ik allemaal geweest was. Dat vertelde ik, waarna ze zei dat zij nog nooit in Las Vegas was geweest. We gingen samen op de foto. Ze is net zo knap en lief als ze op Youtube overkomt!

Hierna stond ik maar een beetje rond te kijken, waarna ik een jongen herkende van twitter. Ik liep naar hem toe en vroeg, ben jij Rex Pearson? Ja dat was hij, ik stak mijn hand uit, maar hij gaf me een 'hug'  :P
We praatte maar ik had een droge mond en omdat ik nerveus was, was mijn Engels super slecht. Hij vond het alsnog heel goed, hij kon alles verstaan volgens hem. Toen kwam er plots een man die hem wegkaapte waarna ik weer terug richting Ali liep. Daar stond nog een hele groep, toen zag ik rechts Jen Armstrong alleen staan en normaal durf ik helemaal niet zo veel, maar ik stapte gewoon op haar af (ze is nogal intimiderend haha) en begon een praatje. Super aardige vrouw! We hadden het over haar en make-up, en haar Ice bucket challenge liedje  ;). Toen was de meet en greet al afgelopen omdat de zaal open zou gaan.

Ik liep naar voren en ging vooraan zitten, zaten er naast mij twee jongens die blijkbaar ook voor Ali waren gekomen. We raakten aan de praat en werden gelijk vrienden! Ik keek op mijn telefoon, had die jongen mij een tweet gestuurd 'great to meet you! Catch up in the intermission!?'.  ;D

Het concert was super, ze zingen allemaal beter live dan op youtube. Ze zongen vooral veel populaire nummers, en af en toe wat zelfgeschreven liedjes. Ali was echt super goed, je merkt gewoon het verschil tussen Amerikaanse en Engelse artiesten qua stage presence. Karlijn Verhagen was ook heel erg goed. Allemaal waren ze goed!

In de pauze trok ik op met de twee jongens naast mij.

Aan het eind van het concert ging iedereen de bar in, een van de jongens moest al naar huis maar de andere had een kamer in het hotel dus. We praatte wat en besloten toen terug de zaal in te gaan, daar hebben we nog een tijdje met Ali Brustofski, haar oma, haar moeder & Rex Pearson gepraat. Allemaal super aardige mensen. Later in de bar waren alleen nog Rex, ik, Robin (een van de jongens), Jen Armstrong en twee NLse meiden over. Met Rex, die jongen en de twee meiden hebben we het nog tot 1 uur 's nachts uitgehouden in de bar. Echt een super leuke jongen, hij luisterde aandachtig naar al onze meest random verhalen.  :schater: Jammer dat hij in Londen woont!
12-1-2015 <3 MarkA

AniMeshorer

Super dat je zo'n leuke avond had, en nog eens nieuwe mensen ontmoeten kon én je favoriete band kon ontmoeten. :cheerleader:

Bij mij is het nog een paar weken voor ik Sophya weerzie, maar gezien ik hen al vaker zag en we elkaar soms emailen zijn er geen zenuwen meer rond die meet, daarvoor waren de vorige keren al te ontspannend. Wel toeval dat we dezelfde ijsbreker gebruikten, gezien je zei dat je het gesprek op gang trok door over je liefde voor de US te praten. Bij de 1ste ontmoetingen met Orphaned Land en Sophya was het bij mij net zo, ik ben enorm geboeid door Israel (beide bands zijn Israëlisch) en zo had ik de ideale ijsbreker. Beide bands bleken dan enorm aardig in de omgang.

Dat Twitteren heb ik nog nooit geprobeerd maar blijkbaar biedt het wel de nodige voordelen?  :)
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

hobbitscones

Citaat van: Briggy op september 13, 2014, 01:56:02 PM
Mag ik een tip geven.. 'wowhd'. Heel veel goedkope cd's, ook die net uit zijn kosten meestal maar een tientje. Er zijn geen verzendkosten. Ik heb al een paar keer besteld en ben erg tevreden. Het duurt meestal wel 2 weken voordat de cd's aankomen.

Dit is waar ik heen ga vanavond: http://themusicsessions.nl/nl/de-sessions/

Impressie van vorig jaar
https://www.youtube.com/watch?v=NVQAaGPBI_Y#t=36
Helaas gaat wowhd niet werken als je van Japanse bands houd. :( Maar wel bedankt.

Ik lees dat je een leuke tijd hebt gehad, jippie! :) Erg druk ook, haha.

@AniMeshorer
Over dat backstage en VIP oord... dat verwachtte ik dan ook weer niet, maar ik kan me voorstellen dat door tv series en dergelijke mensen deze indruk wel krijgen.

AniMeshorer

Dat glorieuze backstage gedoe is bestaand, maar voor een piepklein aantal bands. U2 of Rolling Stones verwachten wel wat meer dan een kamer met zeteltje en tafeltje, maar behalve die heel kleine groep wereldsterren ga je zelden een glorieuze backstage treffen. Vaak is het zelfs erg kaal omdat de muren niet altijd even goed geverfd zijn. En de groupies etc, misschien bij de Stones of bij Guns N Roses maar niet bij de doorsnee artiest.

(wat is de obsessie van vrouwelijke fans om een handtekening op hun borsten te laten zetten door hun favoriete zanger? Neem 1 of 2 douches en het is weggespoeld... De achterzijde van je concertticket lijkt me een iets logischer optie)
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

hobbitscones

Ja oke, maar dat zijn bands waar ik toch niet naar luister, dus hoef er ook niet over na te denken. :P

Ik snap dat ook niet van vrouwelijke fans. Ik heb het liever op een foto of dergelijke, ziet er net iets leuker uit dan de concert ticket. :P Ik heb slechts een keer een handtekeningssessie meegemaakt, toen had ik mijn favoriete concert DVD meegenomen. Nu zit er handtekeningen op. :)

Briggy

Sommigen laten het tatoeëren, liever heb ik gewoon een handtekening op mijn cd of kaartje  :P
12-1-2015 <3 MarkA

hobbitscones

Dan heb je een getatoeëerde handtekening op je borst. Nou, dat is leuk. :P Dan nog liever op een schouder ofzo.

Briggy

Maandag avond voor de tweede keer naar Gavin DeGraw in de HMH geweest met een vriendin. Geweldig   ;D We waren best laat (7 uur ofzo), maar stonden toch redelijk vooraan. Hij heeft geweldige liedjes en is gewoon een mooi mens.  :dance:  

Hij houdt van Nederland en wij houden van hem ^_^
12-1-2015 <3 MarkA

Briggy

Gisteren kreeg ik het beste nieuws ooit, ik mag The Fray gaan ontmoeten op twee oktober!!!!!
12-1-2015 <3 MarkA

AniMeshorer

Citaat van: Briggy op september 27, 2014, 08:04:07 PM
Gisteren kreeg ik het beste nieuws ooit, ik mag The Fray gaan ontmoeten op twee oktober!!!!!

:klap: :cheerleader: :)
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

Briggy

12-1-2015 <3 MarkA

Briggy

Morgen weer genieten van de mannen  :cheerleader:

Laatste keer  :'(
12-1-2015 <3 MarkA

AniMeshorer

Geniet er van!  :)  Laatste keer deze tour bedoel je ;) Er komen nog tours en nog kansen!
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

AniMeshorer

Nog even en het is november... en dat betekent 2 dagen Nederland om Orphaned Land, de (muzikale) trots van Israel, weer live te zien  :cheerleader:   Nog heel even tijd dus om de Hebreeuwse teksten van de recentste songs uit het hoofd te leren, en dan volop meezingen  :cheerleader:  Headbangen is m'n ding niet zo, ookal is het (oosterse) metal ; heb altijd het gevoel dat headbangen of op en neer springen afleidt van de muziek intens in je op te nemen.

Overigens, het was niet mogelijk om online tickets te bestellen omdat de website vd zaal enkel Nederlandse adressen kon verwerken. Heb de zaal moeten bellen en die hebben dan manueel mijn reservatie ingevoerd. Ik denk toch dat er al eerder Belgen in Nederland zijn opgedoken om concerten bij te wonen? Ooit stond ik bij een concert in Nieuwerkerk nabij Rotterdam op de guest list; niet met mijn naam maar met "Belg"  ;D  Gelukkig kwam er geen andere Belg opdagen, of er had serieuze verwarring ontstaan...
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

Briggy

Citaat van: AniMeshorer op oktober 14, 2014, 01:35:47 PM
Geniet er van!  :)  Laatste keer deze tour bedoel je ;) Er komen nog tours en nog kansen!

Jep, ze zeiden 2015 nieuw album en in 2016 weer een tour. Lang wachten maar nog altijd korter dan vijf jaar! 2009-2014.
12-1-2015 <3 MarkA