Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Kate Bush fail

Gestart door Briggy, augustus 26, 2014, 10:01:27 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Briggy

Grrrr ik ben al sinds ik een klein meisje was fan van Kate Bush.
Jaren terug maakte ik zelfs een vriendin van mij fan!

Toen we hoorden dat ze op zou treden in London, waren we zo blij! We zouden en moesten gaan!

We hadden zelfs een pre-sale code. De dag van de pre-sale zaten we er al op tijd bij. Maar helaas mislukte onze poging om kaartjes te bemachtigen.  :78:

Tijd daarna was het tijd voor de normale verkoop. Ik moest werken en dus zou mijn vader kaartjes kopen.

Je raad het al, weer geen geluk  :78:

Vandaag is de eerste show in Londen, het publiek zit vol met sterren, Kate Bush straalt op het podium!  :cheerleader:

Maar wij.. wij zitten thuis, te huilen  :78:
12-1-2015 <3 MarkA

NL


AniMeshorer

Wuthering Heights was zo een enorm meesterwerk, en dan realiseer je nog dat ze dat schreef toen ze nog een tienermeisje was... Ik heb de film (de zwart-wit uit, als ik me niet vergis, 1939) gezien en ben het lied nadien nog meer gaan appreciëren omdat ze de emoties van de film zo enorm goed heeft kunnen vatten.


Een kleine tip: op straat naast de concertzalen staan ALTIJD mensen kaartjes te verkopen. En niet altijd mensen met malafide hoge prijzen, ook gewoon mensen die een kaartje over hebben omdat een vriend ziek is geworden of voor z'n werk plots vast zat... en die mensen verkopen de kaartjes doorgaans gewoon tegen de normale prijs door, die hebben gewoon pech dat een vriend(in) op het laatst moest afzeggen en zijn er niet op uit om daar misbruik van te maken en tickets door te verkopen tegen woekerprijzen. Een concert is dus nooit echt uitverkocht, ik heb al zeer vaak zonder kaartje naar een uitverkochte zaal getrokken. Op 1 enkele keer na is het me steeds gelukt om binnen te raken, en ik heb zelden echt veel meer betaald dan de originele ticketprijs.

Gewoon proberen, je zal des te gelukkiger zijn en des te intensiever genieten van het concert als je alsnog kan gaan. De kans dat je iemand vindt die kaartjes op overschot heeft is groot, en zeker als je enkele dagen op rij probeert is het quasi onwaarschijnlijk dat je niet binnengeraakt. En een tripje Londen is op zich al de moeite :) Ik zou er gewoon voor gaan, als je toch binnenraakt wordt het 1 van de meest gelukzalige avonden van je leven en een concert dat je altijd zal blijven koesteren als herinnering. Go fot it, je hebt niets te verliezen!! Als het mij quasi altijd lukte om nog kaartjes te vinden bij uitverkochte concerten, dan is er geen reden te geloven dat het jou niet zou lukken. Integendeel, je hebt meer kans dan de doorsnee persoon omdat je meerdere avonden op rij kan proberen. En intussen nog een lekker weekendje Londen erbij  :)
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

AniMeshorer

PS: daarnaast zou ik ook een annonce zetten op zoekertjes.com, 2dehands.be, marktplaats.nl, eventuele muziekfora zoals Tastebuds.fm, misschien de vraag stellen in een Kate Bush fangroep op Facebook (tenzij je FB niet gebruikt), ... En als er geen snelle reactie komt, gewoon de gok wagen en richting Londen trekken. Die trip sowieso zal heel leuk zijn, en de kans dat je een kaartje kan overnemen van iemand is echt wel realistisch. Succes!
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

Briggy

We konden alleen op 1 datum, en nu kan ik geen vrij meer vragen. Plus geld voor een reisje Londen heb ik nu even niet.

Plus je komt alleen binnen met een paspoort met de naam op het ticket.

Normaal ben ik positief en avontuurlijk en ik bedank je voor je tips, maar bij dit concert gaat dat helaas niet lukken.

Onze hoop is dat er een dvd uitkomt.

12-1-2015 <3 MarkA