Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

19 en zoekende

Gestart door JisseB, oktober 04, 2014, 03:24:34 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JisseB

Hallo allemaal!

Ik ben Jisse, 19 jaar oud en wonend te Utrecht. Ik ben op zoek naar asexuele contacten, zowel vriendschappelijk als romantisch (vriendschappen en liefde overbruggen leeftijd, maar toch zou jonger dan 30 fijn zijn...) Ik ben bi-romantisch btw ;)
Ik ben gek op tekenen, lezen, reizen en duiken.

I don't know how to write this, honestly, so forgive the stiff feeling of this app...

Ik hoop snel van iemand te horen xD

xJisse

ps: voor het geval dat mijn naam als een jongensnaam klinkt,wat het voor velen doet, ik ben een meisje  :bloos:

Teal's Tracks

Hoi Jisse! Ik ben momenteel 19 en ik ben ook opzoek naar beide vriendschappelijke en romantische contacten. Leuk om iemand te zien die ongeveer in dezelfde leeftijdscategorie zit! :)

Stuur maar een PB als je dat makkelijker vindt. :)

Btw, ik heb een "meisjesnaam" (Shannon) maar ik ben toch wél een jongen!
Nederlandstalige Aseksuelen op Facebook ontmoeten? (150+ leden)
https://www.facebook.com/groups/DutchAces/

Briggy

Hoi Jisse!

Ik heet Brigitte en woon in Vleuten :) 25 jaar oud.

Ik zou graag meer mensen uit de buurt leren kennen. Zelf hou ik ook van lezen en reizen.

Groetjes Brigitte
12-1-2015 <3 MarkA

JisseB

Leuk je te ontmoeten Brigitte ^^ kom je weleens in Utrecht? Ik ben er wekelijks xD dus als je ooit een bakkie wil doen kan t zeker ^^

Briggy

Leuk hoor! Ik kom wel eens in Utrecht, het is maar 10 minuten met de trein/30 min met de fiets :). Ik zal je een pb sturen!
12-1-2015 <3 MarkA