Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Eigen symbool voor ace?

Gestart door Idril Telrúnya, oktober 15, 2014, 09:22:03 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hobbitscones

Citaat van: AceVentura op januari 20, 2015, 07:15:58 PM
Aliexpress heeft inderdaad een hoop, maar eerlijk gezegd komt het ook niet heel erg betrouwbaar over met opmerkingen als "Free verzending" enzo  ::)
Mijn moeder gebruikt Aliexpress zo vaak dat ik wel kan zeggen dat het betrouwbaar is, de verzending is alleen heeeel eeeerg traaaaaag. Meeste producten komen dan goedkoop uit China ofzo had ik begrepen.

AceVentura

Dat had ik niet verwacht  :o ik neem wel even contact met je op via PM  :handschudden:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ace89

Beetje oud topic, maar ik heb inmiddels ook een ring. Geen zwarte, want dat vind ik te hard voor mij. Het is een stalen, die me een beetje doet denken aan de 3 banden van de ace vlag. Niet heel herkenbaar voor anderen dus, ik vond het gewoon leuk voor mezelf.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Koffie

Ik heb wel een (bijna) zwarte ring, maar ik draag die ook vooral voor mezelf. Volgens ij heeft het als symbool naar buiten toe vanwege de onbekendheid ook niet zo veel waarde. Misschien ooit.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Ik heb inmiddels ook enige tijd een zwarte ring, wie op de bijeenkomst in het roze huis was heeft hem misschien kunnen spotten :)
Ik draag hem ook voornamelijk voor mezelf, er is (uiteraard?) ook niemand die er tot nu toe een opmerking over gemaakt heeft.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

hobbitscones

Ik ben mijn zwarte ring kwijt en ik snap niet hoe. ??? Dus ik moet nog een nieuwe van eBay halen.

Edewecht

Citaat van: hobbitscones op april 09, 2015, 10:06:52 AM
Ik ben mijn zwarte ring kwijt en ik snap niet hoe. ???

:D Die gaat over tig honderd jaar weer opduiken aan de vinger van ene Frodo...
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

lapat67

Citaat van: AceVentura op januari 20, 2015, 07:15:58 PM
Om bij een juwelier m'n ringmaat op te laten meten zonder iets te kopen vind ik inderdaad ook bezwaarlijk, dat zie ik mezelf niet doen  ;D
Ik wist ook mijn ringmaat niet, dus het internet was in eerste instantie geen optie, en ik was bij een aantal juweliers in de stad langs gegaan. Maar toen ze bij winkel nummer vier ook geen helemaal zwarte ring hadden vond ik dat ik mijn goede wil om iets te kopen wel getoond had en vroeg of ze mijn maat konden meten. Vonden ze geen probleem. Koste haar ook maar 30 seconden. Op ebay zijn zwarte stalen ringen belachelijk goedkoop: £1.99 inclusief verzending.
Citaat van: Koffie op april 08, 2015, 07:27:21 PM
Volgens ij heeft het als symbool naar buiten toe vanwege de onbekendheid ook niet zo veel waarde.
Maar ik vind die discretie juist een voordeel. Ik hoef tegen vreemden helemaal zo nodig niet uit de kast. Als die duurzame aseksuele vrouw nou maar weet wat een zwarte ring aan mijn rechter middelvinger betekend is dat goed genoeg voor mij.

Flying Ace

Volgens mij kun je je ringmaat gewoon zelf heel eenvoudig meten.

Je pakt een strookje papier en wikkelt het aan je vinger. De lengte van het strookje dat om je vinger paste, is je ringmaat. Tah-dah...!
Tenminste, dat las ik ergens online.

Ben zelf ook op zoek naar zo'n ring. Zou ze wel kunnen bestellen, maar... meh. Verzendkosten enzo...
Ik heb ze bij de VD zien liggen in mannenmaten die mij veel te groot waren.

Koffie

Ik heb dat geprobeerd met dat strookje papier en heb nu een ring die eigenlijk net te groot is...
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Flying Ace

Hmm oké...

Misschien toch niet zo'n hele goeie techniek dan. Jammer

AceVentura

Ik heb eerst ook wat zitten rommelen om thuis m'n ringmaat te achterhalen, maar dat werkte ook niet goed. Je gewrichten zijn namelijk niet mooi rond, dus je hebt een ring nodig die wat groter is om daar omheen te passen. Ten minste, dat was bij mij het geval  ;D

Uiteindelijk ben ik begonnen met een ring die eigenlijk iets te groot is en heb toen plakbandjes aan de binnenkant geplakt totdat hij wel goed zat. Toen heb ik met een schuifmaat die maat opgemeten en dat werkte wel  :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

LauraTheAce

Ik heb een ring van hematiet. Nu vind ik deze ring niet bepaald zwart maar het is mijn lievelings steen soort/kleur en voor mij betekent het veel. Ook kan mijn huid geen andere dingen dan stainles steal en mineralen verdragen.

LauraTheAce

Deze ring heb ik trouwens uit een klein steen winkeltje in almere stad. Ik breek de ring vrijwel een keer in de 2 maanden dus ben ik blij dat hij maar 2 euro was!

Koffie

Ik heb ook een hematiet ring, maar die heeft al heel wat avonturen doorstaan. Hij is ook nog altijd mooi rond. Ik zou niet weten hoe ik hem moest breken, die van mij is van stevig metaal. Niet echt mooi diep zwart inderdaad, dat vind ik erg jammer, dus ik blijf maar uitkijken naar een goedkoop echt zwart ringetje.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie