Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Eigen symbool voor ace?

Gestart door Idril Telrúnya, oktober 15, 2014, 09:22:03 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LauraTheAce

Hematiet van stevig metaal? De mijne is echt allen van steen en omdat ik zo veel sport moet ik deze vaak af doen. Ik heb hem een keer laten vallen op een zwembad vloer. Hij brak in 100 stukken. Met een high five geven knalde hij tegen de ring van mijn vriend en was ook gelijk kapot. Zo heb ik nog minstens 5 verhalen :p Mocht ik een echt zwart ringetje vinden die ik wel kan verdragen dan zal ik die zeker kopen. Tenzij hematiet een asexueel symbool wordt  ;)

AceVentura

Als symbool voor aseksualiteit gaat het gewoon om een zwarte ring, hematiet wordt daar vaak voor gebruikt en op zich maar het materiaal niet uit. Hematiet is inderdaad en broze steensoort maar wel goedkoop  ;D
Bij large.nl hebben ze een aantal zwarte ringen van RVS met verschillende breedtematen, dus mocht je iets stevigers zoeken dan kan ik je dat aanraden.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

O dan is mijn ring hematiet genoemd, maar hij is van wat anders gemaakt. Geen idee! Ik heb hem via internet.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Koffie

Nu vind ik mezelf toch wel even heel erg zielig! Ik bestelde bij de Large een zwarte ring, niet van hematiet maar echt zwart, van roestvrij staal, na een tip hier op het forum van AceVentura. Na een boel opmeten en vergelijken dacht ik XS. Die kwam, maar was te klein. M leek veel te groot, dus een S besteld. Die kwam, maar was ook te klein. Hij ging niet over mijn knokkel. Toen toch maar M, al leek me die veel te groot. Die kwam daarnet, dus hoopvol doe ik hem om... kan ik het inderdaad beter als zwemband gebruiken! Dus die kan ook weer terug.

En nu baal ik zo. Mijn hematiet ringetje is niet echt zwart en ook een beetje te groot omdat er geen goede maat beschikbaar was, dus nu heb ik nog steeds mijn felbegeerde, betaalbare, zwarte ring niet. Snik! ;)

Mijn hematiet ringetje zal toch wel van hematiet zijn, alleen gaat hij bij mij kennelijk wat langer mee. Hij is nog altijd niet gebroken. Dat is dan weer boffen.

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Vervelend dat je zoveel moeite hebt om de juiste ring te vinden Koffie.
Dat de ring een beetje ruim zit dat heb ik ook, als ik een kleinere maat neem komt hij niet meer over de gewrichtjes heen, nu zit hij een beetje ruim maar valt hij niet van m'n vinger af  ::)

Wat je anders zou kunnen proberen is om bij een niet al te dure juwelier (lucardi bijvoorbeeld) een goedkope maar goed passende ring te zoeken en die met verf zelf zwart te maken. Vooral bij modelbouw winkels kan je vaak heel kleine potjes verf kopen. Het enige waar je dan denk ik rekening mee moet houden is dat de ring aan de binnenkant iets smaller gaat worden door het verflaagje.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

En dat ik alsmaar dat verflaagje moet bijverven. ;) Dat zal namelijk vermoedelijk snel krassen. Of ik moet alsmaar die ring af doen, maar dat is nu net weer niet de bedoeling.
Ik vermoed dat ik me bij mijn intrieste lot ga neerleggen en voorlopig geen echt zwarte ring zal dragen. Ik ga me helemaal klem vreten aan de  :cake: :cake2: :taart2: :taart3: :taart4: :taart1: om mijn zieligheid te boven te komen en dan zal het wel weer gaan...........
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

(Edewecht vraagt zich af of je niet een zwarte ring kunt laten tatoeëren.  ;) )
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Dat kan absoluut. Maar nee, dat ga ik niet doen. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Citaat van: Koffie op november 01, 2015, 12:20:44 AM
Ik ga me helemaal klem vreten aan de  :cake: :cake2: :taart2: :taart3: :taart4: :taart1:

O! Nou snap ik het: zodat ring maat M wèl gaat passen!  :schater:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Nee, dan timmer ik er gewoon elke dag even op met een hamer, anders moet ik weer allemaal nieuwe kleren kopen. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie