Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

De onbevlekte ontvangenis.

Gestart door Ereinion, juni 25, 2006, 06:21:08 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Ereinion

Dat is goed nieuws, en nogmaals; erg goed gedaan Zonnekind!

Het herinnert me wel een beetje aan mezelf. Op school werd het kruizigingsverhaal van Jezus voorgelezen. Ik heb erg zitten huilen, ik vond het zo zielig voor Maria.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Dat moet een grote opluchting voor je zijn Zonnekind, gelukkig maar! En nu weet je het ten minste ook zeker, dus blijf je niet met zo'n naar gevoel zitten.

Citaat van: Ereinion op juni 25, 2006, 06:21:08 PM
Het herinnert me wel een beetje aan mezelf. Op school werd het kruizigingsverhaal van Jezus voorgelezen. Ik heb erg zitten huilen, ik vond het zo zielig voor Maria.

Ach, wat ontroerend.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Ereinion, dat is zo schattig! Ik kan ook beginnen wenen bij een boek of bij een film (zeker als er iets met een dier gebeurt, mensen is minder erg ;D) maar ik heb toch nooit last gehad van bijbelverhalen :D Ik denk dat Maria dit vanuit de hemel bekeken heeft en u vanaf nu persoonlijk beschermt :D

Ik ben idd wel opgelucht! Ik heb er echt wat van wakker gelegen :-\ Maar eind goed, al goed :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Citaat van: Zonnekind op juni 26, 2006, 01:09:38 AM
Ereinion, dat is zo schattig! Ik kan ook beginnen wenen bij een boek of bij een film (zeker als er iets met een dier gebeurt, mensen is minder erg ;D) maar ik heb toch nooit last gehad van bijbelverhalen :D Ik denk dat Maria dit vanuit de hemel bekeken heeft en u vanaf nu persoonlijk beschermt :D

:o Wow, dat zou toch wat zijn  ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Dan is het ook makkelijker om kinderen te krijgen via de onbevlekte ontvangenis want je hebt een goede gids nu :schater:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Samenkomst nr. 2: kraambezoek bij Ereinion en haar vriend  :D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

 :klap: Jullie zijn alvast van harte uitgenodigd.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

littlefanny

Dan bak ik de geboorte :cake:! als zo'n kind onbevlekt komt, kan het vast ook wel taart eten na aankomst
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Ereinion

Als het een echte AVEN-ite is wel natuurlijk.  ;) En anders eet mama het wel op, komt het via een omweg ook bij de baby.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Hoi Ereinion,  ;)
Ben jij echt zwanger of is het maar een geintje..? ::)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Nee, voor zover ik weet ben ik niet zwanger   ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Psst, Peter, tegen Kerstmis gaat ze ineens moeten bevallen dus eigenlijk is ze al bijna 4 maand zwanger, maar doordat het een mysterieuze ontvangenis is, is de zwangerschap zelf ook een beetje mysterieus... ;)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

Goh ( smiespel).. wie zou de vader zijn...The Lord Of The Rings ?  ;) Wanneer ze tegen Kerstmis gaat bevallen, moet het wel een heel bijzondere kwestie zijn..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)