Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

De onbevlekte ontvangenis.

Gestart door Ereinion, juni 25, 2006, 06:21:08 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

petra1963

 :D Nee,  bij mij kun je er (nog) geen cursus over volgen.. ik moet er zelf nog cursus over volgen.. :rollol:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Weet je dat ik daar voor de gein mee begonnen ben. Als het 's ochtends regent en ik moet over een half uur naar mijn werk, dan zei ik wel eens tegen de regen; als je nou om half 9 even ophoudt tot 9 uur dan ben ik erg blij. En vaak houdt het dan ook op met regenen en zodra ik op mijn werk ben begint het weer. Nu doe ik dat natuurlijk altijd als het mooi weer moet zijn, je weet maar nooit of het werkt  ;) Veel mensen klagen altijd over de regen, maar ik heb er zelf bijna nooit last van.
De regen van gisteren vond ik heerlijk en ik heb me dan ook lekker nat laten regenen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

 ;) Gisteren ben ik op weg naar mijn moeder kletsnat geregend..echt tot op mijn huid..ik kwam midden in een flinke hoosbui terecht.. maar ik vond het ook niet erg..ik vond het wel plezierig voor even..
Alleen koelde ik wel snel af, toen mijn leren jack en poloshirt drijfnat werden. Dus ik was wel blij toen ik bij mijn moeder een droog en warm t-shirt aan kon doen, en de natte kleren in de droogtrommel verdwenen. Toen ik 's avonds weer naar huis ging, was alles fijn gedroogd..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Dat is dan ook wel weer lekker!  :)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

 :) Ja, en nu is het nog weer koeler..dus even geen paarse zomerjurkjes meer.. :78:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

 :knuffel: Dat komt vanzelf wel weer. Dan kun je nu even iets anders aan, anders is het ook zonde van alle kleding die je in de kast hebt.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

 :knuffel: Zo is dat.. want ik heb een hoop kleding.. vandaag had ik een paarse korte broek aan, een wit t-shirt en een lila overhemd Straks heb ik een eetafspraak in de stad, en doe ik een paars zacht kort jasje aan met kleurige motieven.. :)
Maar het regent hier al de hele dag pijpestelen, dus ik ben benieuwd hoe ik daar droog moet aankomen, met mijn scootmobiel.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Heb je geen mooie paarse paraplu?
Oeps, dat moet ik niet zeggen, want ik heb een hekel aan mensen die zich met een paraplu in het verkeer wagen, zelfs als ze lopen. Op de fiets zijn ze veel te gevaarlijk, omdat de meeste mensen de paraplu dan voor zich houden en vervolgens niets meer zien. En als ze er mee lopen ben je niet veilig voor geprik.

Grappig trouwens, dat je zoveel paars draagt. Je bent echt een wandelende AVEN-ite, want paars is toch een beetje het on-officiele kleurtje van AVEN  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

 ;) Ik houd van paars, dat is echt mijn kleur.. Ik draag het zo graag..
En: reclame voor de AVEN-site maak ik op deze manier graag !

Over paars nog het volgende: ik woonde in mijn studententijd een tijd op een kamer aan een doorgaande weg.  Ik had daar een groot balkon, waar ik altijd mijn was te drogen hing.. En raad eens: die was was altijd paars.. Dus op den duur gingen mensen denken dat daar een vrouw woonde.. hi. hi. Ik hoorde het zelfs een keer van een buschauffeur die daar vaak langs reed, en van een taxichauffeur die daar ook vaak reed.. ik zei niets maar vond het heel grappig.. hi. hi. ;D ;D ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

littlefanny

dat het de hele dag geregend heeft heb ik gemerkt ja :-\ ik heb namelijk de hele dag in de stad gestaan om donateurs te werven. Zelfs mijn ondergoed was nat toen ik thuiskwam :*( en ik had ook nog eens een belabberd resultaat
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Jovi_Hobbes

Ach, da's wel zielig!
Maar voor de rest ben ik heel erg blij met de regen  :D

Citaat van: Ereinion op augustus 01, 2006, 05:20:33 PM
Oeps, dat moet ik niet zeggen, want ik heb een hekel aan mensen die zich met een paraplu in het verkeer wagen, zelfs als ze lopen.

Hihi, ik ook. Ik heb er zelfs een hekel aan als ik zelf met een paraplu loop. Ik kan gewoon niet met die dingen omgaan. Ze slaan altijd dubbel bij mij  :78:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

 >:( Tja, paraplu's.. ik wilde vandaag geld opnemen bij een flappentap waar ik langs kwam.. en ja hoor, daar stonden vader, moeder, zoon en dochter allemaal breeduit met een eigen paraplu..Als excuus moet ik toegeven dat het regende.. :rollol:
Maar ik moest met scootmobiel en al wel ver uit de buurt van deze gezellige familie blijven, anders was ik gespiest.. ze keken nergens naar..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Zucht. Soms zou het fijn zijn als mensen iets meer rekening met hun omgeving zouden houden...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ja, zucht.. en dan in de stromende regen ( want dat was het) maar proberen niet boos te worden, dat valt niet mee, zeker wanneer ik al moe ben en heel slecht in mijn vel zit..( GRRR !)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)