Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Authenticiteit geboden....

Gestart door Alias, oktober 22, 2014, 06:08:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alias

.....en op zoek naar een partner.

Klinkt wellicht wanhopig -we willen immers gevonden worden- maar is het niet. Wel duidelijk. En dat ben ik over het algemeen ook wel. Net als vriendelijk, voorkomend en enthousiast. Authentiek ook. Altijd wel in voor iets nieuws, onderzoekend en niet veroordelend. Loyaal naar degenen die dicht bij mij staan.
Ik heb een rechte rug maar ben geen moraalridder. Hou van het leven -cliché maar heus, het is waar- en ben ondernemend. Zachtmoedig van karakter maar laat zeker niet over mij heen lopen.

In mijn voorstel rondje heb ik ook al aangegeven dat ik hoop iemand te ontmoeten die net als ik ook aseksueel is (ik heb wel behoefte aan intimiteit).
Ik kom graag in contact met een lieve vrouw. Warm, hartelijk en gezellig. Iemand die er van geniet om erop uit te trekken en enthousiast is van karakter. Kalenderleeftijd boeit mij minder, wat telt is wie je bent. Hoe je in het leven staat en wat je verwachtingen zijn.

Een duidelijk "eisenpakket" heb ik zeker niet. Het gaat om wat je bent voor elkaar en dat weet je pas als je je open stelt voor contact. Tot slot dan ook een uitnodiging om te reageren via mail of een PB als je ergens iets leest van herkenning.