Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik ben geen fucking robot!

Gestart door mjcvhoorn, november 04, 2014, 01:05:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mjcvhoorn

AAAARGH. Waarom denken dat mensen toch zomaar alles tegen je kunnen zeggen? Ik weet dat ik over kom als iemand die behoorlijk stevig in zijn schoenen staat. Helaas is dat allemaal een masker en doen woorden wel degelijk pijn. Altijd als ik in een situatie terecht kom die ik niet ken gaat mijn ''bitch-mode'' aan. Hierdoor hebben mensen echt het idee dat ze alles zomaar kunnen zeggen en dat het me allemaal niet kan schelen. Zelfs mensen die ik wel vertrouw (ik ben best wel wantrouwig en zal me nooit helemaal vrijgeven) zeggen de meest gemene dingen. Als ik ergens mee zit is het altijd ''ach mens stel je niet zo aan''. Dat doet zeer!! Niet zo'n klein beetje ook. Nou grrr frustraties geuit. zucht. waarom denken mensen niet na voordat ze iets zeggen.  :78:
Heb gewoon even lak aan de wereld en doe je ding.

Anemone

ik snap welke opmerking je bedoeld. gelukkig en helaas zien veel mensen niet in hoeveel pijn een opmerking kan veroorzaken. zelf goed bedoelde opmerkingen zoals 'gaat wel over, komt goed' kan behoorlijk zeer doen, terwijl ze het ongetwijfeld goed bedoelen. het enige wat je er aan kan doen is mensen zoeken waarmee je die pijn kan delen.

en daar zijn we voor op het forum niet waar?

p.s. zeggen dat het je kwetst is misschien niet makkelijk, maar kan herhaling wel voorkomen.
I would if I could, but I can't so I shan't.