Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

even stoom afblazen

Gestart door NewacE, november 11, 2014, 11:36:25 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

NewacE

Waarom zijn sommige mensen toch zo onbeleefd?
Ik snap heel goed dat het vervelend is om iemand te laten weten dat je geen behoefte hebt aan verder contact. Maar komop zeg, we zijn allemaal volwassenen hier. Dat het normaal is op een grote dating site om niets meer van je te laten horen is te verwachten, maar hier had ik toch anders verwacht. Het is niet aardig (om niet te zeggen onbeschoft) om iemand maar te laten wachten op een antwoord dat nooit meer komt.

My apologies for the rant, but for those who fit the shoe, maybe you can keep it in mind for a next time someone tries to talk to you
If you have never been there, you can't imagine how it feels. And if you have, you can't imagine how it doesn't....

Dutchamoeba

Mijn tip: de persoon in kwestie 'doorstrepen' op je lijstje, en je concentreren op andere reacties/contact zoeken met anderen. Op datingsites zijn de meeste mensen nou eenmaal anoniem, waardoor ze het zich sneller kunnen veroorloven om niet (meer) te reageren wanneer ze niet (meer) in iemand geïnteresseerd zijn. Soms is er echter meer aan de hand; zo kreeg ik eens na een half jaar een reactie terug van iemand die in de tussentijd in behandeling was voor een aandoening, en die daardoor een tijdlang helemaal niet meer actief was geweest op de desbetreffende datingsite...

AceVentura

Dat is inderdaad niet netjes,  hopelijk maakt :cake: :cake: :cake: :cake: nog wat goed.

Maar misschien wat off-topic: Ik heb dit forum nooit als datingsite ervaren, of heb ik nu een gigantisch "Incredibly Ace Moment" te pakken ?  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

NewacE

Ik zie het forum ook niet als zodanig. Daarom heb ik zelf ook geen oproepje geplaatst, maar zo heel af en toe kom je in contact met iemand.
En toevallig waren het er nu 2 tegelijk. Vandaar even stoom afblazen :)
If you have never been there, you can't imagine how it feels. And if you have, you can't imagine how it doesn't....