Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Games!

Gestart door snowsounds, december 07, 2014, 03:39:56 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stravagante

#15
Yay, videagames!
Ik ben gek op games, besteed er veel te veel tijd aan. Maar nu iets minder omdat ik het liefst op PC speel en mijn laptop z'n beste tijd heeft gehad en ik heb geen geld voor een nieuwe :'(

Meestal speel ik adventure games, met wat langzamere gameplay waar je puzzels moet oplossen om verder te komen en nooit een wapen aanraakt. Maar heb ook alle lol met Devil May Cry, Wolfenstein en Prince of Persia.

Dus nu alleen nog Pokémon Omega Ruby die ik heb ge pre-ordered en nog steeds aan het spelen ben omdat ik eens een keer een andere tactiek wou uitproberen. Nooit moeten doen, gaat veel te veel tijd in zitten. Al mijn poké-vriendjes moeten hetzelfde lvl zijn, dus ben ik nu al een tijdje bezig om die 50 beestjes allemaal op lvl 50 te krijgen en dan kan ik weer een beetje doorspelen en dan kan alles naar lvl 60. Nou, als dat geen band schept.

De rest van Nintendo's first party games laten mij eigenlijk koud.  :-\

Ik beschik over een PC en een 3DS dus, maar ook over een Xbox 360, PS2, PS1, GameCube, N64, GBAsp (2 zelfs) en een NDSLite.

Favoriete spellen zijn: The World ends With You, Phoenix Wright, Half-Life 2, Mass Effect 2, Max Payne, The Longest Journey, Syberia, Monkey Island, Sam & Max, Bioshock, Grim Fandango (Remake, WHOOO!) Broken Sword, Dragon Quest Monsters: Rocket Slime en Portal.

Ondergewaarde spellen: Enslaved: Odyssey to the West, Vanquish, Mirror's Edge, Darksiders, Singularity, Spec Ops: the Line, Bioshock 2 en Brütal Legend.
When you raise the most valid of points, you will be grazed by the most hollow of souls, and the most vacant of personages.

hobbitscones

Ik dacht, ik plaats het hier even...

In een MMORPG dat ik speel wil ik een nieuwe gilde maken met een aseksuele naam zonder dat het woord 'asexual' erin staat (meer om het woord 'sexual' uberhaupt te vermijden), maar tegelijk ook bij een middeleeuwse tijdsetting past. Het spel en de community is verder gewoon Engels. Heeft iemand ideeën? :o Want ik weet echt niks.

Imogen

In Enschede-Zuid hebben ze een middeleeuws themepark "Dragonheart", misschien is dat wat. Of is dat voor zo´n game nog te algemeen? Je krijgt als aseksueel als het om de liefde gaat aardig wat te verstouwen, dus "drakenhart" vind ik wel passend voor een aseksuele gilde  :D
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Briggy

12-1-2015 <3 MarkA

hobbitscones

Ik vind amoebia een beetje vreemd als er helemaal niks amoebe-achtigs aanwezig is in het spel. :P Dragonheart zou in overweging kunnen, maar weet het niet zo met die suggestie.

Wel bedankt natuurlijk voor het meedenken.  ;D

MarquiseCarabas

Misschien kun je iets met Ace? ("Ace of [vul hier een standaard of zelfverzonnen speelkaartsymbool in]") Hoewel je dan voor een gilde het liefst meervoud wil hebben, denk ik. Moet ook kunnen.

Welke MMO is het?

hobbitscones

Ace of Hearts en Ace of Spades kwamen wel in me op, ik zit dan ook meer met het meervoud gedeelte...

Lord of the Rings Online.

MarquiseCarabas

Draai het om, Aces of Heart :P

hobbitscones

Dat is wel iets waar ik over kan nadenken. :P

Splitser

En een jaar later kom ik hier spammen. Het topic is al lang stilgevallen maar het is nooit ongepast om over games te praten ;)

Ik ben dol op games hoewel ik ze niet zo frequent speel. Ik ben zo meer de persoon die heel veel games koopt maar er nooit eentje uitspeelt :p

Van wat hier al vermeld is speelde ik vroeger Pokémon. Zowel het klassieke spel als die dungeon crawl. Ik heb me er toch een paar jaar plezierig mee beziggehouden, maar heb uiteindelijk de spelen nooit uitgespeeld (typisch ik).
Ik heb ook Portal 2 gespeeld. Een top spel! Ik was er dol op :D Enigste puzzelspel dat ik ooit heb gespeeld, doe me er aan denken dat ik nog zo'n spelen koop. The Thanos Principle staat al klaar op mijn computer en misschien moet ik Infinifactory ook maar eens aanschaffen :D
Skyrim ben ik ooit beginnen spelen maar ik vond het echt saai en heb het niet lang volgehouden. Sorry voor al de fans :/

Voor de rest speel ik voornamelijk 2 typen spelen. Het eerste daarvan zijn spelen waarin ik me creatief kan bezig houden. LittleBigPlanet is een prachtige platformer met een fantastische level editor waar ik echt jaren van mijn leven heb aan verspeeld. Het is zo enorm leuk :D
Ik speelde ook al Spore, en klooide rond in een ding genaamd Phun. Minecraft speelde ik vroeger ook toen het nog simpeler was :)
Recent heb ik ook Kerbal Space Program gekocht waarin ik al wat raketten heb gelanceerd en op spectaculaire wijze heb doen ontploffen :D

Ten tweede speel ik heel graag arcade-achtige spelen. Ik heb me doodgeamuzeerd met Luftrausers en speel het nog steeds af en toe (dat is trouwens een spel gemaakt door Nederlanders, wees trots). Ik speel ook The Binding Of Isaac, Spelunky en Papers Please. Limbo, Tomas Was Alone, Hotline Miami, Soundshapes, FEZ(dat is echt een ongelooflijk goed spel :D ), Guacamelee, Race The Sun, Eufloria en zo verder en zo verder. Daarmee heb ik zoveel plezier gehad en af en toe als ik tijd heb speel ik nog wel eens een spelletje :D

First Person Shooters zijn mijn ding niet. Enkel Killzone Mercenary op de playstation vita vond ik leuk, en locaal splitscreen Call Of Duty spelen met vrienden of familie kan ook wel leuk zijn. Maar werkelijk doet mensen doodschieten mij niets :p

Oh en wat ik ook af en toe speel is Age Of Empires. De 2de HD editie dan die met Steam werkt :) Dat is wel leuk maar de AI trekt op niets :p


Heb in mijn vrije tijd ook al wat gamereviews zitten schrijven maar het is niets denderend goed of professioneel. Ik schrijf gewoon graag en speel graag games en waarom zouden we waar mogelijk geen passies verbinden? ;)

Nu dat we toch al een jaar verder zijn, heeft niemand zo geen favoriete game van 2015 om aan te raden?

hobbitscones

Het is beter dan een nieuwe topic over hetzelfde onderwerp te starten, denk ik dan. :)

En ja, ik moet toegeven dat ik ook veel onuitgespeelde games heb, en veel nog niet eens aangeraakt.

Portal 2 ben ik nog mee bezig. Uh, daar bedoel ik mee dat ik er ooit mee begonnen ben en nog niet verder ben gegaan. De eerste Portal game heb ik wel uitgespeeld. Hij staat in elk geval nog geïnstalleerd, klaar om uitgespeeld te worden. :P

Citaat van: hobbitsconesIk speel zelf momenteel Skyrim, beetje laat dan anderen en krijg mijn handen er haast niet vanaf.
Inmiddels krijg je mij juist moeilijk aan de Skyrim. Het heeft zijn appeal voor mij wel een beetje verloren. Er zijn gewoon teveel sidequests. Sommigen gaan er helemaal mee door en enthousiast ook, die hebben minstens 300 uren erin zitten, maar ik ben er eigenlijk wel klaar mee. Misschien dat ik het op een dag opeens wel weer oppak, zo ging het tenslotte ook toen ik Skyrim kado kreeg in 2012 of 2013 (verloor de appeal en kwam erop terug in 2015 dus). Ik kan me wel voorstellen dat het niet iedereen trekt hoor.

Wel ben ik een nieuwe game begonnen, genaamd Creativerse. Het heeft veel weg van Minecraft (als in, het is een sandbox game waarin je ook kan bouwen en dungeons bezoeken), maar dan met hele soepele online servers. Makkelijk met je vrienden te spelen dus (en heeft andere pluspunten waardoor ik het leuker vind dan Minecraft).

Citaat van: SplitserMinecraft speelde ik vroeger ook toen het nog simpeler was
Dat is voor mij trouwens ook een reden waarom ik Minecraft al jaren niet meer speel, desondanks een betaalde account. Er zijn teveel nieuwe dingen.

The Binding of Isaac vind ik ook erg leuk, maar ik hoef slechts eens dood te gaan (na ver gekomen te zijn) en ik ben het al helemaal beu. :P

Ik vergeet altijd welke games in welk jaar uitgebracht zijn, dus ik weet niet wat mijn favoriete games van 2015 zijn... vooral omdat veel games dus niet op mijn laptop werken (verouderde grafische kaart). Ik keek wel heel erg uit naar Shadow of Mordor en Soma (horrorgame). Maar hey, als je mee wilt doen op Creativerse, je bent welkom om Steam vriendjes te worden. ;D

SaxiePhone

Hier ook nog een gamer. Ik ben vooral gek op RPG en irst shooter games. Dit jaar was mijn favoriet denk ik toch wel the Witcher 3.
Skyrim heb ik ook gespeeld maar daar ben ik een beetje blij klaar mee om eerlijk te zijn.
Dragon Age Inquisition, Fallout 4 en Far Cry 4 staan nog op mijn verlanglijstje, maar ik heb op het moment veels te weinig tijd om te gamen.


Daarnaast speel ik graag mmorpg. Op dit moment is SWTOR favoriet, maar ik heb ook The secret world gespeeld en erg leuk gevonden.

Edewecht

Citaat van: hobbitscones op januari 26, 2016, 11:54:20 AM

Het is beter dan een nieuwe topic over hetzelfde onderwerp te starten, denk ik dan. :)


Lijkt mij ook  :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Sonic

#28
Ik speel veel games via Steam, Geen online games.

- Transformers
- Sonic
- GTA V

Speel ik het meest.