Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

We Aced it! - bijeenkomst Brussel

Gestart door Idril Telrúnya, oktober 29, 2015, 01:51:52 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Idril Telrúnya

Hiyaaaa iedereen  :wave:

Zoals sommigen onder jullie misschien al wel weten, ben ik over een paar maand terug gestart met een Belgische facebookgroep genaamd "We Aced it! - Belgian Asexuals". Zo is het makkelijker om alvast aan een zeker Belgisch publiek hulp en informatie te bieden (dit is nog maar het begin!). Sinds dat ik al een paar keer in de media verschenen ben, is het ledenaantal van 20 naar 50+ gegaan. Wowie!!  :cheerleader:

Nu leek het mij wel leuk om alvast een keertje samen te komen. We hebben afgesproken om zondag 8 november elkaar eens te meeten in Brussel. Als er hier geïnteresseerden zijn, wil ik met alle plezier nog alle details uitleggen van hoe, wat, waar en wanneer.

Misschien tot dan?

Greets xx
Angels are supposed to be asexual. Therefore, I'm an angel.

reader

lijkt me wel eens leuk, indien dit overdag is.... 's avonds is voor mij moeilijker, maar ben al tevreden dat het brussel is, anders het verre nederland  :D

groetjes reader! xxx

suzanina

Voorlopig is er al afgesproken om 14u aan Brussel Centraal. Maar het kan ook iets later, want mijn trein komt pas 10 na aan  :-)

Idril Telrúnya

Citaat van: reader op november 02, 2015, 08:04:25 PM
lijkt me wel eens leuk, indien dit overdag is.... 's avonds is voor mij moeilijker, maar ben al tevreden dat het brussel is, anders het verre nederland  :D

groetjes reader! xxx

Het is sowieso in de namiddag. Tot nu toe verwachtbil zo'n 7 à 9 personen :)! In een andere comment zal ik even de concrete info posten.
Angels are supposed to be asexual. Therefore, I'm an angel.

Idril Telrúnya

Bij deze de info:

Om 14u spreken we af aan de Starbucks in Brussel-Centraal. Ikzelf zal te herkennen zijn aan mijn bruine wilde krullen en sock monkey muts (ik post nog wel een foto). De bende zal daar even wachten mochten er mensen zijn die enige vertraging of file ondervinden.

Van daaruit gaan we richting De Beurs waar talloze cafeetjes te vinden zijn. Zelf vind ik de pub heel gezellig, maar andere suggesties zijn ook welkom!

Een specifiek einduur is er niet. Als je dus een vroegere trein of bus naar huis moet nemen, vinden we dat zeker niet erg!

Als je met vragen of twijfels zit, schrijf ze desnoods op en gooi het in de groep zondag!

We gaan er een leuke gezellige dag van maken!

Tot dan xx
Angels are supposed to be asexual. Therefore, I'm an angel.

Edewecht

Ik wens jullie een hele leuke dag/avond!  :cheerleader:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

reader

voor mij een andere keer.... groetjes have fun!  :)