Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

België

Gestart door M., december 12, 2014, 01:12:40 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

M.

Hallo allemaal,

Wie komt er hier uit België ?
Jullie mogen mij altijd een berichtje doen, ik antwoord zeker terug.
Als er iemand zin heeft om een activiteit te doen, wandelen, uitstap, ..... laat maar iets weten  :D

Groetjes,
M.

AniMeshorer

We zijn momenteel bezig met een nieuwe Belgische forummeeting te organiseren, we dachten aan Antwerpen of Brussel (al is dit afhankelijk van de voorkeur van de forumleden die willen bijwonen). Mocht je interesse hebben, kan je altijd je voorkeursstad en -datum ingeven, zie het topic over de Belgische meeting in de bijeenkomsten-rubriek van het forum.

En hoewel ik denk dat er meer Nederlanders dan Belgen op dit en gelijkaardige forums en sites zijn, zijn er wel degelijk Belgen die ook op dit forum ronddwalen :) Ikzelf ben een demi-heteroseksueel met erotofobie, woonachtig in Brussel  :)
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

M.

Hallo,
Leuk idee, voor mij zou momenteel Brussel beter uitkomen maar met Antwerpen heb ik ook geen probleem  :)

suzanina

Hier ook nog een Belgje :-)
van Antwerpen meer bepaald (en nee, ik zal niet smalend doen over de andere provincies  :ange: )

M.

Tof, ik ben benieuwd van welke andere provincies er nog allemaal zijn.

Punky

Hallo,
Provincie Limburg
Grtjs

tanneke

Hoi allemaal..Ik ben Tania en woon aan de Belgische kust dus waarom eens geen samenkomst in Brugge.... :D
Als er nog aseksuelen aan deze kant van Belgie wonen zou ik dat graag horen en wie weet kunnen we wel kennis maken....

suzanina

Citaat van: tanneke op maart 10, 2015, 05:12:24 PM
Hoi allemaal..Ik ben Tania en woon aan de Belgische kust dus waarom eens geen samenkomst in Brugge.... :D
Als er nog aseksuelen aan deze kant van Belgie wonen zou ik dat graag horen en wie weet kunnen we wel kennis maken....

Je mag het gerust organiseren! Als ik kan dan kom ik af :-) Ik weet dat er nog leden zijn uit WVL, dus zet een datum, zoek een leuk plekje en zet het hier op het forum!

Punky

@Tanneke: ik woon in limburg door mijn werk, maar ben van de kust afkomstig (oostende). Leuk west-vlamingen tegen te komen.
Ik zie het dus zeker en vast zitten om naar de kust af te zakken!!!

Imogen

Er zijn ook al plannen voor een inloopcafé in Antwerpen. Daar moet je voor bij FransD zijn. Een datum is er volgens mij nog niet.
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

tanneke

Bedankt voor jullie leuke reacties!!!

Ik laat alles even bezinken want alles is nog heel erg nieuw voor mij,maar eigenlijk zou het wel een goed idee zijn iets te organiseren...
Er lijkt me genoeg interesse....ik heb er momenteel de tijd voor want ik ben thuis....
Willen jullie me nog even de tijd geven,of misschien kan ik het wel samen met iemand anders organiseren...Wie heeft een idee...?

Vele groetjes,Tania

Zonnepit

Hoi ik ben hier ook nieuw, ben 50 jaar en ik ben opgegroeid in Antwerpen maar woon al 18 jaar in Limburg, de parking is hier gezellig hoor,  :wave:

M.

Citaat van: Zonnepit op maart 22, 2015, 09:11:38 PM
Hoi ik ben hier ook nieuw, ben 50 jaar en ik ben opgegroeid in Antwerpen maar woon al 18 jaar in Limburg, de parking is hier gezellig hoor,  :wave:

Welkom zonnepit. Ik ga volgend jaar naar Tienen verhuizen op zo een 15km van Limburg.

Aglaja

Hallo,
ik kom ook uit België en zou het uiteraard heel fijn vinden om in België/Antwerpen zielsverwanten te vinden.
Ik merk wel dat er aanzetten zijn tot.. maar niet of er intussen al iets concreet gerealiseerd is.
Ben best blij om te ontdekken dat er ook voor ons mogelijkheden zijn.
ik kijk uit naar jullie.
groetjes
Daniëlle (ben helaas ...al 63j)


Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie