Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!

Gestart door Briggy, december 25, 2014, 01:42:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Briggy

Bedankt allemaal voor het leuke jaar op het forum. Ik hoop dat jullie allemaal fijne dagen hebben, en als jullie moeten werken.. heb een gezellige tijd op het werk!  :wave:
12-1-2015 <3 MarkA

Koffie

Wat een grappige kerstversiering Briggy! En jij ook gezellige dagen en een goed 2015.

Voor iedereen trouwens, uiteraard!
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Cor1992


AceVentura

Allemaal fijne feestdagen en een geweldig goed en aseksueel 2015  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Als akerstueel wens ik niettemin iedereen fijne dagen, met z'n velen of lekker alleen. Zorg goed voor jezelf en wees er lief voor.  :knuffel:

Voor 2015 wens ik iedereen veel warmte en/of plezier (naar keuze; allebei mag ook  :D  )

Veel
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Uffie

Heel fijne feestdagen voor iedereen en een acetastisch 2015!  :knuffel:
Is there any escape - A guy called Gerald

hobbitscones

Jullie ook natuurlijk! Ik zit met de jaarwisseling in Engeland.  ;D

Briggy

12-1-2015 <3 MarkA

Briggy

Dat is erg hahaha, kan mij helemaal niet herinneren dat ik vannacht op dit forum heb geplaatst!
12-1-2015 <3 MarkA

hobbitscones

Gelukkig nieuwjaar! :)

Briggy, drankje teveel gehad? ;)

Briggy

Had een avonddienst gedraaid, en ben daarna met mijn ouders wijntjes gaan drinken bij de buren. De buurman bleef maar bijschenken  :schater:
12-1-2015 <3 MarkA

hobbitscones

O jee. :P

Ik had de gezondste jaarwisseling ooit. Geen schaal met oliebollen enzo. Gewoon op de bank met een film aan, vond het eigenlijk wel prima.  ;D  Vuurwerk van 6 hoog is ook wel mooi.

Briggy

Ook al was ik een beetje dronken, ik meen het wel!  :)
12-1-2015 <3 MarkA

MarquiseCarabas

Gelukkig nieuwjaar iedereen! (ik ben niet laat, er is nog genoeg van het jaar over toch? ;D )

We hadden hier meerdere schalen met oliebollen, allerlei smaken ^_^

Bidanya

#14
Een heel gelukkig nieuwjaar allemaal!  :knuffel:
(En Briggy: op dat tijdstip zou ik ook niet veel zinnigs gepost hebben hoor Haha)
Bidanya, V 1962