Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Op zoek naar echte liefde!!

Gestart door lisa39, december 26, 2014, 03:16:42 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lisa39

Hallo, ik ben Lisa.....41 jaar jong. Ik ben niet 100% asexueel maar heb sowieso helemaal geen behoefte aan geslachtsgemeenschap. Ik hou enorm van knuffelen en zoenen en zou ook graag willen dat mijn toekomstige partner dat ook te gek zou vinden!! Ik ben een fors gebouwd iemand, maar ben lief, leuk, heb een mooi gezicht, heb humor en hou erg van het leven. Ben erg van concerten en festivals en lust graag een biertje op zijn tijd. Wie wil er samen met mij ontdekken of we een langdurige relatie aan kunnen gaan, maatjes voor het leven worden en samen de fijne en minder fijne kanten des levens delen waarbij we wel enorm zoenen en knuffelen??!! Misschien niet onbelangrijk ik woon in Brabant en val op mannen.

Frusty82

Klinkt goed haha maar zou graag met je willen praten over asexueel mijn vriendin is ook zo ik heb er heel veel moeite mee omdat ik wel heel erg van sex houd word bijna 40 hep 3 kinderen met haar buiten de 1x per maand sex op 2 standjes na 8 jaar ben ik de laatste 2 jaar voor un oplossing te bedenken alles was je ma voor kan stellen kreeg ik dezelfde antwoord nee nu nog 2 weken te gaan om 40 te worden moet ik iets gaan besluiten om hep 3 opties accepteren dat gaat hem sowieso niet worden bij der weggaan is ook niet egt un optie dat is ook niet wat ik wil dan blijft er nog 1 ding over Das vreemdgaan maar niet egt mijn ding in vast sexmaatje zou de ideaal zijn ma Das zoeken na in naald in un hooi berg dus eigenlijk hep ik geen opties haha weet jij miss nog un oplossing en erover praten werkt niet dan is ze meteen heel erg. Boos dus ja weet het egt niet meer
Groetjes m

Intotheworld

De enige punt die in je bericht staat, staat op de verkeerde plek.  :schater: