Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Waar leef je voor?

Gestart door ThirdMagus, juli 31, 2006, 10:33:12 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Thirdmagus, was wel lid, maar volgens mij is hij op een gegeven moment onder een andere naam verder gegaan...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

En daarna heeft hij zichzelf weggetoverd. We hebben hem al heel lang niet meer gezien...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

Citaat van: Ereinion op juni 26, 2007, 01:50:59 PM
Thirdmagus, was wel lid, maar volgens mij is hij op een gegeven moment onder een andere naam verder gegaan...

Was het niet anders om? Het was Lombas en toen is hij Magus geworden... ::)
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

Nee! Lombas was een tijdelijke schuilnaam van TBW.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

thirdmagus noemde eerst even theruudstar denk ik. Ik geloof dat hij nu helemaal geen lid meer is...

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ann

Ik leef om de wereld te "verbeteren". Ik wil zoveel mogelik bijdragen om hier een betere wereld voor iedereen van te maken
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein

Ereinion

Dat is wel een goed streven. Het lastige is dat waarschijnlijk niet iedereen eenzelfde idee van een betere wereld heeft.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Ja, de definitie kan nogal variƫren.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ja, dat is soms lastig.. :-\ :-[
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ann

Citaat van: Ereinion op juli 14, 2007, 12:29:47 PM
Dat is wel een goed streven. Het lastige is dat waarschijnlijk niet iedereen eenzelfde idee van een betere wereld heeft.

Het mijne is liefde, verdraagzaamheid en respect voor alle mensen
levende wezens respecteren (daarom ben ik vegetarier)
Zorgen voor de natuur en haar voortbestaan in al haar schoonheid (ik ben tegen de grote industrialisering, vervuiling, wil geen auto etc...)
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein

petra1963

Liefde, vriendschap, gemeenschapszin en het milieu ! :) En ik herken me ook in wat Ann zegt over industrialisering, vervuiling enz.. :D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Mooie dingen, Ann.

Waar kan ik op je stemmen!  :)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ann

 ;D

www.AnnforWorldDomination.com
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein