Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Waar leef je voor?

Gestart door ThirdMagus, juli 31, 2006, 10:33:12 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Nou.. ik weet niet of ik daar op ga stemmen.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ann

Citaat van: peter1963 op juli 15, 2007, 11:25:08 AM
Nou.. ik weet niet of ik daar op ga stemmen.. ;D


Je moet niet bang zijn >:D
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein

Ereinion

Pas op, Peter, Ann haalt je zo over...  :o
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Het wordt steeds enger en gevaarlijker hier..* Peter trekt bleek om de neus weg, en kruipt onder het laken op zijn bed *
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

*Maakt aanstalten om tot de redding over te gaan mocht dat noodzakelijk zijn.*
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ann

 ;D

Mijn aanvallen zijn altijd onverwachts! Beware

Mmm zit hier gestoofd witloof te eten, al typend  :D
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein

Willem

Citaat van: Ann op juli 14, 2007, 09:02:54 AM
Ik leef om de wereld te "verbeteren". Ik wil zoveel mogelik bijdragen om hier een betere wereld voor iedereen van te maken

Dat vind ik moedig !!!   :klap: :klap:
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Littleone

Mijn leven staat in het teken van groeien en ik vind het belangrijk om dat te doen met mijn eigen intuïtie als compas. Ik heb geen behoefte om te leunen op bestaande ideologieën om mijn leven vorm te geven. Of groeien doel in zichzelf is of een hoger doel dient, daar ben ik nog niet uit en momenteel houd ik er ook niet mee bezig. Wat ik wel weet is dat mijn ontwikkeling een "mes" is dat aan twee kanten snijdt: hoe sterker ik op eigen benen sta, des te meer kan ik in positieve zin betekenen voor mensen om me heen. Verder ben ik van mening dat de 'wereld' juist ook dicht bij huis is en dat ook kleine veranderingen die je te weeg brengt, belangrijk zijn. Wie het kleine niet eert....

Jovi_Hobbes

Dat is zeker waar en heel veel kleine veranderingen zijn samen ook een grote verandering.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Mau

Ik leef voor mezelf in die zin dat ik gelukkig wil zijn in wie ik ben en wat ik doe, en kan groeien.
Daarnaast heb ik ook doelen in de maatschappij. Ikzelf heb bijvoorbeeld een schizotypische persoonlijkheidsstoornis en ik wil mensen die dat ook hebben steun bieden, en over het algemeen informatie verspreiden zodat het bekender wordt.

En ik ben al jaren bezig in de gothic en cybergothic scene en ik zou daar ook mijn ding aan willen toevoegen door middel van mijn eigen kleding ontwerpen en verkopen. Maar of dat gaat lukken is nog niet helemaal zeker.

Ik heb dus wel het doel om bepaalde veranderingen te maken in de wereld.

freakygirl

ik leef voor ................ niks eigenlijk op dit moment. klinkt heel stom.  :78:

Mau

Heb ik ook een tijd gehad hoor. Maar ik geloof dat er ooit wel weer iets komt waarvoor je leeft. Gewoon doorleven en je komt het vanzelf wel tegen.  :)

freakygirl


petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)