Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

.

Gestart door BiZONder, januari 27, 2015, 01:41:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BiZONder

.
 :cake:

Dutchamoeba

Daar ben ik ook benieuwd naar. In dit geval is het een bronvermelding en geen reclame, dus zou het eigenlijk moeten blijven staan (al komt het natuurlijk wel op hetzelfde neer).

Laura

Wow het is toch raar dat als je zoiets plaatst dat het meteen verwijderd moet worden? het is echt niet zo dat iemand denkt: Hé die site ziet er gezellig uit, laat ik ook maar aseksueel worden zodat ik me aan kan melden. Maar aan de andere kant snap ik het ook wel. Als je een link naar deze site accepteert, kunnen mensen daar gebruik van maken en hun site (wel reclame) er ook neer zetten. Het forum kan er dan niks meer tegenin brengen.

Laura


Edewecht

Citaat van: Schildpad op januari 27, 2015, 01:41:00 PM
(...)
Beste VeganAce,

Je bericht op het forum in het topic "geen zin in sex" hebben we verwijderd. Het is tegen onze forumregels om (ongevraagd) reclame te maken voor andere websites op Chickzrule.nl. Om deze reden hebben we jouw bericht verwijderd. Graag willen we je dan ook vragen om dergelijke berichten in de toekomst niet meer op het forum te plaatsen, dit kan namelijk leiden tot verbanning of verwijdering als lid van het forum.
Alvast bedankt voor je begrip.

Groet, Pietie
Moderator Chickzrule.nl


1. Opmerkelijk, omdat in hun openingspost wel een link staat naar een andere website, namelijk www.rozehulpverlening.nl

2. Toen viel mijn oog op het woordje "ongevraagd", m.b.t. reclame

3. Wat je DUS zou kunnen doen is kontakt opnemen met Pietie en netjes vragen of er een link in mag staan naar dit forum, en vermelden dat het geen reclame is, maar dat het gaat om meer informatie.

CiteerDus toen heb ik maar informatieve tekst gekopieerd en Aven vermeld als bron

Prima opgelost, lijkt me, Schildpad!
Overigens lijkt het me wel handig om in de communicatie met hen, open kaart te (blijven) spelen.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Ongevraagd, ze bedoelen natuurlijk niet gevraagd aan de forumbeheerders daar. Maar toestemming van hier heb je hoor.;)

Mag je ook geen linkje in je handtekening zetten? Ik ken fora waar je niet mag linken naar andere forums en waar je geen reclame mag maken voor je eigen website door dingen in een berichtje te zetten. Maar een link in je handtekening mag soms dan weer wel.... Ze doen dit om te zorgen dat forums geen reclameborden worden met allerlei persoonlijke commerciële doeleinden, ze zorgen dat mensen er komen om de delen omtrent het onderwerp van het forum zelf. Anders worden de forumleden zelf in sommige gevallen net spammers.

Enfin, kzou er maar geen ruzie om gaan maken.... Maar misschien mag je een linkje plaatsen als je er heel lief bij naar ze lacht? ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Koffie

Nee, dat zou ik ook even overleggen. Als de forumregels zo zijn dat je als gewone forummer geen links mag plaatsen zou ik dat zeker als nieuweling niet aan mijn laars lappen. Misschien wil het beheer, als die wel links mogen plaatsen daar, wel een link voor je plaatsen? Vaak werkt het ook het beste om ergens gewoon rustig binnen te komen en even mee te praten, zodat men weet wie je bent. Als je een beetje goodwill hebt weten te kweken na een poosje valt er vaak best wat te bereiken. Succes. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Citaat van: Koffie op januari 27, 2015, 11:29:51 PM
Nee, dat zou ik ook even overleggen. Als de forumregels zo zijn dat je als gewone forummer geen links mag plaatsen zou ik dat zeker als nieuweling niet aan mijn laars lappen. Misschien wil het beheer, als die wel links mogen plaatsen daar, wel een link voor je plaatsen? Vaak werkt het ook het beste om ergens gewoon rustig binnen te komen en even mee te praten, zodat men weet wie je bent. Als je een beetje goodwill hebt weten te kweken na een poosje valt er vaak best wat te bereiken. Succes. :)

Ik sluit me bij jou aan, Koffie. Ik had het niet beter kunnen verwoorden .
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)