Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

via welk programma/welke site downloaden jullie muziek?

Gestart door myra, augustus 02, 2006, 08:08:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Briggy

Ik weet dat dit een heel oud topic is, maar misschien hebben mensen er wat aan. Kickasstorrents is een hele grote, met een grote community. Er worden heel veel opmerkingen geplaatst en gestemd, dus je kunt goed zien of een torrent veilig is of niet. Natuurlijk moet je wel een beveiligingsprogramma's hebben die eventuele virussen in de kraag vat.
12-1-2015 <3 MarkA

AceVentura

Dit is zeker een oud topic, zelfs zo oud dat ik hem nog nooit gezien heb  :schater:

Ik doe niet aan het downloaden van muziek, ongeacht of dat legaal of illegaal is. Van artiesten die ik goed vind koop ik de CD's (al is dat tegenwoordig erg lastig), en artiesten die ik niet goed genoeg vind om te kopen die hoor ik wel op de radio ofzo.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Briggy

Tegenwoordig is het ook steeds makkelijker, je kunt op vevo heel veel nieuwe liedjes beluisteren, en met spotify.

Vroeger kon je bij de mediamarkt een uur lang zoet zijn met de rijen cd's, tegenwoordig moet je blij zijn als je de allernieuwste cd's kan vinden in de winkel!

Gelukkig bestaan er ook sites zoals wowhd waar je de allernieuwste cd's voor een zacht prijsje kan krijgen (al moet je wel meer dan twee weken wachten, ze  worden zonder verzendkosten verstuurd uit Hong Kong), en ook op marktplaats kun je af en toe leuke cd's vinden voor vijf euro ofzo.

Ik ben ook nog steeds van de, als ik fan ben, dan koop ik de cd generatie hihi  ;)
12-1-2015 <3 MarkA