Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Aseksuelen Salon in Nijmegen, NL

Gestart door Imogen, februari 19, 2015, 05:19:31 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Dutchamoeba

Bedankt voor alle moeite, Rense!

Citaat van: Rense op mei 22, 2015, 02:31:47 PM
Ook een idee: de andere salons van het COC houden gewone kletsdagen en af en toe een speciale dag speed daten.
Dat vind ik geen slecht idee.

Imogen

CiteerAls er misschien binnenkort een website komt, zou ik nu even voor de print-versie gaan en wachten tot de website op de flyer kan voor je gaat drukken. Overweeg misschien ook een speciaal emailadres te openen, iets van aseksuelensalon@provider.com? Dan hoef je niet je eigen emailadres op flyers te zetten en kunnen mensen je wel bereiken.

Ja, ja Rense! Verklap het maar weer!  :no-no:
In het geheim zijn enkele leden van dit forum met plannen bezig voor een Landelijk Netwerk Aseksualiteit. Met een website en e-mailadres. We zijn ook aan het onderzoeken of het opzetten van een informele vereniging haalbaar is en hoe we dit dan gaan vormgeven.
Dit gaan Petra en ik voorafgaande aan de Salon, 30 mei, presenteren. Maar nu is dus wel het verrassingseffect weg!  :P

De website is nog alleen een naam maar je kunt voor vragen over bijeenkomsten e.d. al wel terecht op landelijknetwerkaseksualiteit@gmail.com

Dank Rense voor de flyer!!
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

TrivialAce

Voor het overzicht: Ik kom ook weer en ditmaal komt een vriendin van me ook. We hebben echter geen van beiden tijd of vaardigheden om iets te maken voor de potluck. Zouden kant-en-klaar-achtige dingen ook goed zijn? Er is daar een oven en/of magnetron neem ik aan?

Imogen

Nieuwe update bij "Bijeenkomsten 2015"!! Onder de info voor de aankomende Salon. Ook een nieuwe update bij " Lokale aandacht kranten".
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Rense

Even een dubbelcheck want het is bijna zaterdag: hebben jullie nu een BHV'er of zal ik toch m'n zaterdag voor jullie vrij houden?

Ace89

Ik zit te denken om ook te komen, maar weet het nog niet zeker.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Roos1984

ik kom ook! nog mensen uit de regio arnhem om te carpoolen/treinen?
Happiness comes to them, who brings happiness to others -Dalai Lama-

Imogen

@ Rense: we hebben nog geen BHV-er maar we weten ook niet wie er komen van buiten het forum die mogelijk BHV-er is.
Zolang je mobiel bereikbaar bent zaterdag en oproepbaar, het niet te lang duurt voor je evt. kunt komen, voorzie geen probleem.
Als iedereen zich aan de huisregels houdt, die ik vertel aan het begin van de bijeenkomst, dan zal het wel goedkomen.
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Artemis

Dag allen,
Ook ik wil komen. Stukje nieuwsgierigheid.
Kan ik een parkeerplek krijgen?

Ik kom die dag uit Limburg -en voiture- namelijk

Imogen

Er zijn max. 5 parkeerplaatsen, 3 recht voor het gebouw en 3 er naast. Ik probeer iemand te regelen die helpt bij het parkeren.
@Artemis: kun je me per pb laten weten hoe laat je ongeveer in Nijmegen, op de lokatie moet zijn?

Voor degene die met de auto komen, met TomTom de Gerard Noodtstraat aanhouden.

Tot zaterdag!
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Briggy

Mark en ik vragen ons af wat we mee kunnen nemen qua eten. We moeten een eindje met de auto, en we gaan eerst nog langs vriendinnen. Maar we denken even verder haha.
12-1-2015 <3 MarkA

Ace89

Argghhh waarschijnlijk kan ik toch niet komen! Ik moet dringende dingen doen op het werk morgen.  :banghead:   :banghead:
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Dutchamoeba


yearofwinter/ode

Dit was zo geweldig!! ^^ Tot in september dan maar weer!

~Patrick.

Ace89

Het was fantastisch. Zoveel herkenning en gezelligheid. Bedankt aan de organisatie en aan de koks! Zoveel mooie en leuke mensen ontmoet. Zeker voor herhaling vatbaar! :cheerleader: :klap: :grouphug:
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D