Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Aseksuelen Salon in Nijmegen, NL

Gestart door Imogen, februari 19, 2015, 05:19:31 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Suzanna

Na de meeting in Utrecht denk ik ook dat ik deze zaterdag mee kom! Ik zal waarschijnlijk niet mee-eten.

Sergio

Zaterdag zal ik er ook zijn.

Ik kom vanuit Den Haag met de auto, zijn er mensen die mee willen liften ? (misschien personen die de drempel te hoog vinden om hier alleen naar toe te gaan?).
In eerste instantie ga ik over de A12 langs Zoetermeer, Gouda enz.. (op die route zou ik je op kunnen pikken)
Kan ook via Rotterdam eventueel.

Of ik mee kan eten weet ik nog even niet, ik hoop dit voor woensdag te kunnen melden.


Levana

It's always darkest before the dawn.

Miso

Ik ben er bij, maar eet zeer waarschijnlijk niet mee!

Ennio

Hallo allemaal,

Ik wil ook graag weer eens komen, a.s. zaterdag. Maar ik kan helaas niet voor het eten blijven.

Groetjes, Ennio

Briggy

Ik en Mark zijn er waarschijnlijk niet bij. Of ik ga in mijn eentje, maar heb ik nog niet besloten.
12-1-2015 <3 MarkA

Imogen

@ Briggy: Je komt toch wel? Zonder jou is er niks aan  ;D
En dan mis je de voorbereidingen van de ludieke actie, van 22 oktober!!!
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Fenna

Hoeveel komen er vanmiddag? Ik wil eigenlijk wel, maar vannacht heel ziek geweest, dus weet niet of t een goed idee is..

Imogen

@ Fenna: Dat is nog niet te zeggen, er kunnen ook mensen van buiten het forum komen. Maar we schatten dat er vanmiddag ongeveer 15-20 mensen komen.
Volgende maand is de Salon in Voorburg, dan vieren we ook dat het forum 10 jaar bestaat. Misschien is het voor nu een beter idee dat je uitziekt, maar dat kan alleen jij bepalen.
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Jovi_Hobbes

Hier nog een zieke  :(
Het gaat me niet lukken om de reis naar Nijmegen te maken. Hopelijk maken jullie er een leuke middag van!  Hoop er de 31e wel bij te zijn, maar weet nog niet helemaal zeker of ik dan kan.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Briggy

Citaat van: Dutch Ace op september 25, 2015, 11:07:25 PM
@ Briggy: Je komt toch wel? Zonder jou is er niks aan  ;D
En dan mis je de voorbereidingen van de ludieke actie, van 22 oktober!!!

Thanks, maar het uur rijden staat mij een beetje tegen. Het is ook nog eens zo'n saaie weg  :pinguin:

Dus ik zal er vandaag niet bij zijn. Waarschijnlijk volgende keer weer of in Den Haag.
12-1-2015 <3 MarkA

Annemieke

Onverwachts kan ik vandaag toch. Tot zo!

Suzanna

Ik ben al in Nijmegen dus ben er ook zo bij!

Fenna


AceVentura

Het was een leuke en goede bijeenkomst. Iedereen is aan bod gekomen en we hebben verhalen en ervaringen uitgewisseld. Ik vond het erg leuk om de herkenning over en weer te zien bij de verhalen die verteld werden.

Tijdens de meeting werd nog gevraagd waar ik mijn ring gekocht had, dit is large.nl, ze hebben verschillende ringen met zwart als hoofdkleur: http://www.large.nl/sieraden/ringen/
Dit is de ring die ik heb: http://www.large.nl/art_841971/

Na de meeting zijn we nog gezellig gaan eten bij het pannenkoeken restaurant, een leuke afsluiting van het geheel.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler