Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Aseksuelen Salon in Nijmegen, NL

Gestart door Imogen, februari 19, 2015, 05:19:31 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

OnsenTamago

Ik zal nu ook maar vertellen dat mijn wederhelft en ik niet kunnen, zaterdag. Iets met verplichtingen enzo.

Imogen

Onze reddende engel Rense is nu aan het regelen dat we zaterdag gewoon in het Roze Huis kunnen  :klap:
Maar ik zorg vrijdag ook dat ik de sleutel heb van het ZRC, just to be safe. Kunnen we altijd ergens terecht. En beide liggen dicht bij elkaar in de buurt.

Voor nu staat de Salon gewoon bij het Roze Huis gepland, tenzij anders vermeld wordt t.z.t.

Wie komen er wel??
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

TrivialAce

Ik! Vorige keer kon ik niet, maar deze keer heb ik er speciaal omheen gepland  :)

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Acelien

Even voor mn eigen duidelijkheid:

Het is dus sowieso in Nijmegen, waarschijnlijk in het Roze Huis. En iedereen neemt wat dingetjes mee voor het Sinterklaas spelletje (of wordt dat geregeld)?

Imogen

CiteerHet is dus sowieso in Nijmegen, waarschijnlijk in het Roze Huis. En iedereen neemt wat dingetjes mee voor het Sinterklaas spelletje (of wordt dat geregeld)?

Zonder tegenbericht is het zaterdag gewoon vanaf 15:00 in het Roze Huis, heb morgenavond ALV van het COC en zal dan ook nog ff wat mensen spreken.
Wat het sintkadootjes spel betreft, je kunt voor max. 5 euro iets leuks kopen en meenemen. Of, als dit niet lukt, 5 euro (in kleingeld) meenemen naar de Salon.
Je kan dan het geld in de collectebus doen in ruil voor wat leuks.

Tot zaterdag?!
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Edewecht

Citaat van: Edewecht op november 25, 2015, 07:38:41 PM
Ik! Met heel veel  :cake: :cake: :cake: voor Rense  :D

...en  :cake: :cake: :cake: voor Dutch Ace, die dit telkens toch maar weer voor elkaar bokst.  :D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Edewecht

Nog iets meenemen voor te eten? Knabbels,  :cake: , of bijdrage aan een pot luck?
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Imogen

Ik kan helaas niet mee met eten na de Salon i.v.m. geen oppas voor de hond. En bij het Roze Huis kunnen we geen potluck doen.
Maar wat lekkers voor bij de koffie/thee/fris, bijv. pepernoten, is altijd wel lekker. En een zak borrelnootjes gaan er ook wel in.
Thanx Edewecht!
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Sergio

Citaat van: Dutch Ace op november 24, 2015, 10:19:10 PM
Voor nu staat de Salon gewoon bij het Roze Huis gepland, tenzij anders vermeld wordt t.z.t.

Wie komen er wel??

Ik ga weer een poging wagen om er morgen bij te zijn.

Edewecht

Ook ik doe niet mee aan het 'avondprogramma'  :D , maar ik zal wat te bikken meenemen, hoewel ik zelf niet zo van het Zoet ben (pizza is still better than cake).

*Edewecht schrijft op z'n boodschappenlijstje: knabbelnootjes en pepernootjes...
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Acelien

Blij dat ik toch gegaan ben! Bedankt iedereen! :)

AceVentura

Fijn dat het een goede meeting is geweest  :klap:
Ik kon er zelf door andere verplichtingen niet bij zijn maar hoop er de volgende keer weer mee te kunnen doen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Imogen

Ik vond het ook een erg geslaagde middag! We waren met z´n 8-en, er waren 2 nieuwe mensen gekomen (een stel) waarvan ik de vrouw sprak tijdens de ALV van het COC afgelopen vrijdagavond.
We hadden goede gesprekken, over hoe het vroeger zou zijn geweest als je aseksueel was en over de seksualiseerde maatschappij van nu, hoe ga je daar zelf mee om.
Was erg leerzaam vond ik.

Er waren ook sinterklaascadeautjes meegenomen en we hadden er precies genoeg  ;D Ik had een zakje cupcakemix van Sinterklace en Grey Piet gekregen. Vanavond maar mijn schoen zetten en om de andere ingrediënten vragen  :D
Enkele aanwezigen zijn nog na de Salon bij het Hoogstraatje gaan eten, ik was erg moe en moest gauw voor mijn hondje naar mijn huisje toe.

Ik heb volgende week maandag met een bestuurslid van het COC een gesprek om de werkgroep definitief onder het COC Nijmegen te krijgen, zodat de Salon een vast onderdeel wordt van hun agenda.
En Rense, nogmaals bedankt dat je voor ons je best hebt gedaan om de geplande borrel na de boekpresentatie te verplaatsen naar de overburen. Het is heel fijn te weten dat we een vast honk hebben om samen te kunnen komen.
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie