Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Aseksuelen Salon in Nijmegen, NL

Gestart door Imogen, februari 19, 2015, 05:19:31 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edewecht

Citaat van: Imogen op maart 23, 2015, 03:30:13 PM
Willen degene die na het inloopcafé willen/kunnen blijven eten dit hier aangeven en of je vegetarisch/veganistisch eet. Dan kan ik dat doorgeven.

Ik eet mee en neem een hartige groentepannekoek.  :cake:

Citeer@ Edewecht: neem jij folder/flyermateriaal mee?

Yep!  8)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

* AceVentura weet het nog steeds niet zeker maar hoopt komend weekeinde naar Nijmegen te kunnen komen

Heb je misschien nog parkeertips voor de auto-verslaafden onder ons ? Een stukje lopen vind ik niet zo'n probleem.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Imogen

CiteerOok Nijmegen heeft een P&R (Park en Ride) met een Waalsprinter:
http://www.breng.nl/nieuws/24/breng-pr-waalsprinter/973
De lijn 125 vanaf Kelfkensbos terug naar de P&R rijdt tot 18:00 en daarna vanaf 20:30 weer.
Voor 3 euro kan je 4 mensen meenemen met de bus.

En anders kun je parkeren in de Eiermarkt, is wel betaald parkeren:
http://www2.nijmegen.nl/content/566375/eiermarkt

Ik hoop je zaterdag voor het eerste te kunnen verwelkomen in Nijmegen bij het Roze Huis!
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Edewecht

@AceVentura, ik hoooop dat je kunt komen!

Wat betreft die Waalsprinter, dat was even zoeken; ze geven wel aan waar die allemaal naar toe rijdt, maar niet waar je moet instappen  :P . Welnu, dat is vlakbij knooppunt Ressen, waar de A15 kruist met de A325. Eén afslag verder schijnt een parkeer-auto-bus-knooppunt te zijn; met je parkeerkaartje kun je in (en uit  ;D  ) de bus. Maar dat staat allemaal *wel* duidelijk op de site.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Bedankt voor de tips, ik denk dat ik het mezelf makkelijk maak en voor de Eiermarkt ga.
Ik heb er onwijs zin in, dus ik hoop echt dat het gaat lukken maar dat weet ik zaterdag pas zeker.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Uffie

Jammer, ik kan er helaas niet bij zijn.  :( Hopelijk komen er nog meer evenementen als deze!  :klap:
Is there any escape - A guy called Gerald

Edewecht

Citaat van: Uffie op maart 26, 2015, 12:03:26 AM
Hopelijk komen er nog meer evenementen als deze!  :klap:

Zien we je weer op Elfia?  :wave:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

TrivialAce

 :wave: Hallo, ik heb even een account aangemaakt om door te geven dat ik zal komen (een beetje laat, maar beter laat dan nooit?). En misschien komt een vriendin van me, maar die is er nog niet over uit. En jullie lijken me allemaal erg aardige mensen dus ik denk dat ik wel blijf tot etenstijd, dus geef ik ook even door dat ik niet vegetarisch ben. Ik kijk uit naar zaterdag!  ;D

Sir F


Dutchamoeba

Ik kan er helaas niet bij zijn, maar wens bij dezen iedereen een fantastische bijeenkomst toe, met veel  :cake: :cake: :cake:!

Imogen

De laatste dingetjes aan voorbereiding ben ik nu aan het afronden, A4tjes voor op de deur en het schrijven van een kort welkomstwoord...uhum!  :bloos:
Voor wat lekkers tijdens de borrel wordt iig gezorgd.

Misschien vind iemand van hier die morgen komt het leuk om een kort stukje te schrijven voor op dit forum, hoe het is geweest.

Ik wil volgende week contact opnemen met lokale omroep Nijmegen1 voor een interview, dat dan in de week voor het inloopcafe in mei uitgezonden kan worden. Mochten ze interesse hebben kunnen we kijken of er meer Aven-ers aan het woord kunnen worden.
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Dutchamoeba

Citaat van: Imogen op maart 27, 2015, 09:53:24 AM
Ik wil volgende week contact opnemen met lokale omroep Nijmegen1 voor een interview, dat dan in de week voor het inloopcafe in mei uitgezonden kan worden. Mochten ze interesse hebben kunnen we kijken of er meer Aven-ers aan het woord kunnen worden.
:klap:

Sabine

Veel plezier morgen, ik hoop dat het een geslaagde middag wordt!  :)

Uffie

Citaat van: Edewecht op maart 26, 2015, 06:26:18 AM
Citaat van: Uffie op maart 26, 2015, 12:03:26 AM
Hopelijk komen er nog meer evenementen als deze!  :klap:

Zien we je weer op Elfia?  :wave:
Natuurlijk! Heb er nu al zin in!  :wave:

Voor morgen een heel geslaagde middag toegewenst. Ik ben benieuwd hoe het is gegaan.  :klap:
Is there any escape - A guy called Gerald