Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Interview voor oudere tijdschrift

Gestart door Anouk, maart 10, 2015, 09:12:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Anouk

Beste forum bezoekers,

Ik ben Anouk Burgman een student van de Fontys Hogeschool van Journalistiek.
Met een groep studenten zijn bij een tijdschrift aan het maken voor ouderen, genaamd Opoe.
Wij zijn opzoek naar mensen die openstaan voor een interview over het onderwerp: ouderen.
Nu wil ik graag een aseksuele 60 plusser interviewen over haar/zijn leven en wat voor impact het aseksueel zijn op haar/zijn leven heeft gehad. 

Denkt u nu: ik ben niet het goede persoon hiervoor, maar ik ken wel iemand die er geschikt voor is, graag doorgeven!
Tips zijn altijd welkom!
Interview kan via de telefoon, face to face of Skype.
En zelfs als u er niet prettig bij voelt, kunnen we het interview anoniem houden. Door bijvoorbeeld anderen namen te gebruiken.

Voor vragen of tips graag mailen naar: anouk.burgman@gmail.com

Met vriendelijke groet,
Anouk Burgman
Fontys Hogeschool van Journalistiek Tilburg

Edewecht

Hallo Anouk,
Leuk dat jullie interesse hebben in het onderwerp aseksualiteit. Ik ben nog niet oud genoeg, maar ik hoop dat iemand zich aanmeldt.
Succes!

PS Is Opoe een bestaand tijdschrift of een 'studieprojekt'  van jullie school?
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Anouk

Citaat van: Edewecht op maart 11, 2015, 07:05:59 AM
Hallo Anouk,
Leuk dat jullie interesse hebben in het onderwerp aseksualiteit. Ik ben nog niet oud genoeg, maar ik hoop dat iemand zich aanmeldt.
Succes!

PS Is Opoe een bestaand tijdschrift of een 'studieprojekt'  van jullie school?

Bedankt voor je reactie! Opoe is een schoolproject. Iedere eerstejaars groepen doen er aan mee.
Het beste en creatiefste tijdschrift wordt eenmalig publiceert en afgedrukt.