Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Forum vrienden

Gestart door Briggy, maart 12, 2015, 08:48:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Briggy



Bedankt  :grouphug:

Ik ben zo blij dat het forum bestaat, er zo veel geweldige leden zijn & dat er steeds meer nieuwe leden bijkomen! :knuffel:

Wanneer ik op een meeting ben, en ik zie iedereen vollop praten of aandachtig luisteren. Dan krijg ik een warm gevoel van binnen en krijg ik stiekem een glimlach op mijn gezicht, wat een geluk om zulke fijne mensen mijn vrienden te noemen!
12-1-2015 <3 MarkA

Imogen

You´re welcome!!

Daarom heb ik ook mee gedaan aan het artikel voor de Gelderlander met mijn foto en naam, niet anoniem. Om anderen te helpen die zich mogelijk met mijn verhaal, en dat van Edewecht identificeren. En daarom ben ik samen met Perta1963 en Alwynn (en enkele leden achter de schermen) bezig om binnen het COC en het Roze Huis een veilige plek te creëren voor aseksuelen om elkaar te ontmoeten en ervaringen te delen. Net als jij word ik er echt heel blij van om reacties te horen/lezen van andere leden die dankzij dit forum en dankzij onze regelmatige meetings zo veel beter er me omgaan en dat hun leven daarmee verbeterd is. Die eenzaamheid die ze voelde voor een groot deel weg te nemen.

Om al een kleine hint te geven over de foto bij het artikel....bij het onderschrift zou eigenlijk moeten staan "De warme deken van Aven"  ;D

Ook een dikke hug naar jou! Jouw lef om in 2 grote tijdschriften te komen in korte tijd is super bewonderenswaardig!  :knuffel:
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Edewecht

Ik sluit me aan bij jullie twee, Briggy en Imogen.
Zonder arrogant te worden, wil ik zeggen dat wat wij (en anderen) doen aan zichtbaarheid, werkelijk effekt heeft. Vergis je niet. Als ik de reakties zie rond de stamtafel van het Kathedraalcafé in Antwerpen, en als ik een mailtje krijg van iemand die schrijft: Bedankt (...) om Aseksualiteit bespreekbaar en kenbaar te maken! (...) Hoe meer mensen hierover horen of lezen, hoe meer er zich veel beter zullen voelen wetende dat ze er niet alleen voor staan! , dan weet ik: hier doen we het voor.
Ook al doet ieder het op haar/zijn eigen manier.
:grouphug:

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

tanneke

SUPER wat jullie allemaal doen!!!!

BEDANKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :klap:

Dutchamoeba


Alwynn

Inderdaad, bedankt allemaal!  :grouphug:

En Briggy, jij bent de eerste andere aseksueel die ik ontmoet heb (voor zover ik weet), dus een speciale knuffel voor jou.  :knuffel:

suzanina

Ja, het is wel waar. Je ontmoet hier (en op de bijeenkomsten) bijzondere mensen en ik ben ook blij dat ik bij jullie mag bijhoren  :grouphug:
Ik vind het al jammer dat ik de volgende bijeenkomst moet missen.

Stravagante

Ik moet überhaubt nog een bijeenkomst bijwonen. Als ik dit zo lees, mis ik machtig interessante gesprekken en leuke ervaringen. :pinguin:
When you raise the most valid of points, you will be grazed by the most hollow of souls, and the most vacant of personages.