Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

aseksualiteit op de jongerenwebsite 'Hoezitdat.info'

Gestart door Dutchamoeba, maart 13, 2015, 06:07:09 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dutchamoeba

Het heeft even geduurd, maar het is toch gelukt: er staat nu informatie over aseksualiteit op de jongerenwebsite 'Hoezitdat.info':

http://www.hoezitdat.info/seks/aseksualiteit

Ik hoop dat er hierdoor veel (aseksuele) jongeren bereikt worden.

MarkA

Then, if you don't believe it all the magic is dead

Edewecht

Goeie, kernachtige tekst! Heb jij deze tekst geschreven Dutchamoeba? Ik ben geen jongere, maar ik denk dat deze tekst goed geschikt is voor jongeren.
Applausje.  :klap: :cake:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

suzanina


Dutchamoeba

Citaat van: Edewecht op maart 13, 2015, 08:43:44 PM
Goeie, kernachtige tekst! Heb jij deze tekst geschreven Dutchamoeba? Ik ben geen jongere, maar ik denk dat deze tekst goed geschikt is voor jongeren.
Applausje.  :klap: :cake:
Nee, ik heb de tekst niet zelf geschreven. Ik heb de mensen achter de website erop geattendeerd dat er nog geen informatie op hun site was over aseksualiteit, en ik heb redenen genoemd waarom het wel goed zou zijn als er informatie over aseksualiteit op hun site geplaatst zou worden. Daarnaast heb ik ze veel informatie gegeven over aseksualiteit. Gezien het resultaat is dat niet voor niets geweest!

Briggy

Heel goed gedaan!!! :) Misschien een idee om het ook op de site van Sense te krijgen!
12-1-2015 <3 MarkA

Roos1984

Happiness comes to them, who brings happiness to others -Dalai Lama-

Dutchamoeba

Citaat van: Briggy op maart 15, 2015, 09:23:31 PM
Heel goed gedaan!!! :) Misschien een idee om het ook op de site van Sense te krijgen!
Daar staat het al een tijdje, zie:

http://www.sense.info/ontdek-jezelf/homo-lesbisch-bi-hetero/

Het is wel jammer dat ze bij deze site niets gedaan hebben met mijn adviezen om de tekst nog beter te maken. Vaak is het zo dat mij gevraagd wordt wat ik van de tekst vind, en als ik dan met verbeter-punten kom, dan worden die doorgaans ook doorgevoerd. Hier kreeg ik gewoon een mail met het bericht dat de tekst over aseksualiteit op de site stond, en dat was dat...

tanneke

Ben eens een kijkje gaan nemen en de tekst is heel duidelijk!
Het is goed dat er steeds meer geschreven wordt over aseksualiteit want velen onder ons voelen zich anders,onbegrepen en eens men weet dat aseksualiteit bestaat voelt men zich niet meer alleen staan,zeker na kennismaking met Aven...

Dutchamoeba

Citaat van: tanneke op maart 17, 2015, 08:04:34 AM
Ben eens een kijkje gaan nemen en de tekst is heel duidelijk!
Het is goed dat er steeds meer geschreven wordt over aseksualiteit want velen onder ons voelen zich anders,onbegrepen en eens men weet dat aseksualiteit bestaat voelt men zich niet meer alleen staan,zeker na kennismaking met Aven...
Daar ben ik helemaal mee eens! Daarom benader ik ook zo veel mogelijk mensen achter seksualiteit-gerelateerde websites om ze te vragen ook informatie over aseksualiteit toe te voegen.