Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

meewerken artikel in Marie Claire

Gestart door Marie Claire, maart 26, 2015, 03:50:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zeester

Prima artikel. Dank aan degenen die hebben meegewerkt!  :cheerleader:

Eliza Harmony

Ik kan niet op het privé-gedeelte komen  ??? Of komt dat doordat ik nog niet zolang lid ben?
They say home is where the heart is
But my heart is wild and free
So am I homeless or just heartless?
    Home - Passenger

Koffie

Als je 25 berichtjes hebt gepost krijg je automatisch toegang tot het prive-gedeelte. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Levana

Citaat van: Edewecht op juni 21, 2015, 03:15:29 PM
Het artikel is via het privé-gedeelte  te vinden.

Kan ik dat nog niet zien vanwege te weinig posts..? Of een andere reden? Ben heel benieuwd naar het artikel!
It's always darkest before the dawn.

AceVentura

#35
In het prive gedeelte kan je inderdaad pas komen als je 25 berichtjes hebt geplaatst.
Je kan proberen een PM aan te Edewecht sturen, hij heeft Eliza Harmony ook geholpen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Ik heb Levana al een PB gestuurd met de link  :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Lila2

Citaat van: Koffie op juni 26, 2015, 12:39:17 PM
Als je 25 berichtjes hebt gepost krijg je automatisch toegang tot het prive-gedeelte. :)

O, dat verklaarde waarom ik het niet kon vinden! Ik dacht al dat er iets met mijn account was :bloos:

Lila2

Ik heb het stuk gelezen, ik kwam deze marie claire toevallig tegen, ik vond het een mooi stuk! :)