Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

vriendschapsforum en de nieuwste pinguin animatiefilm ;-)

Gestart door myra, augustus 16, 2006, 07:28:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

Ik speel al een tijdje met de gedachte om een forum te maken en te modereren waar over vriendschap in al zijn facetten gepraat kan worden. Vinden jullie zo'n forum ook een goed idee? Er bestaat reeds een engelstalig forum op www.friendship.com.au. Graag zou ik een nederlandstalig maken. Als het klaar is post ik de link hier.

Wat vinden jullie ervan?

Zonnekind

Ik vind het een heel leuk idee! Zou je het combineren met liefde of alleen vriendschap? Het lijkt me in ieder geval een leuke plaats om te vertoeven :klap:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

myra

http://friendshipforum.editboard.com/index.forum

Dit is mijn voorlopige probeerseltje. Ik heb ook een categorie voor liefdesrelaties toegevoegd, Zonnekind  ;) Suggesties zijn meer dan welkom.

Ereinion

Als je dat graag wilt, moet je het zeker gaan doen. Het ziet er duidelijk en mooi uit!  :)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

willen jullie lid worden?  ;D

Ereinion

Nou, ik hang hier al te veel rond, dus ik denk dat ik dat beter niet kan doen. Sorry  :-\
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

 ;) Goed idee ! En het ziet er leuk uit.. ik wil wel lid worden, maar weet niet of ik er veel tijd kan besteden.. denk er dus nog even over na.  ;)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Hoi Myra,

Het ziet er erg goed uit, ik heb dan ook helemaal geen extra suggesties voor de indeling. Ik wil best lid worden, maar heb er net als Peter wel weinig tijd voor over. Ik kom de laatste tijd zelfs al minder aan dit forum toe! Dus als je het niet erg vind als ik dan maar een half-actief lid word doe ik graag mee  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

ThirdMagus

Sorry, ik ben hier al veel te weing ;D Ik denk dat je 't voorlopig nog ff in je eentje moet doen... sorry :-\

myra

twas eigenlijk maar een idee. Ik had gisterenavond niks beter te doen. Ik vind het uiteraard niet erg als jullie maar af en toe iets posten, waarschijnlijk ga ik dat ook doen. Als het niet van de grond komt, verwijder ik het gewoon hoor. No big deal ;D

Ereinion

Je hebt een nieuwe avatar! Hij is geweldig  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Inderdaad, hij is echt super lief!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

Dank u. Hij zou van nieuwe animatiefilm zijn, weet niet dewelke. heb hem ergens op internet gevonden.  ;D

petra1963

Hij is inderdaad heel leuk ! :D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

littlefanny

:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!