Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

DRINGEND morgen TV opnames!!!

Gestart door Viper, augustus 18, 2006, 04:34:35 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Viper

Zelfde staat ook onder topic open en bloot, maar daar zou het mss niet meer opvallen. Na morgennamiddag mag de moderator dit gewoon weer verwijderen van mij.
DRINGEND

Hallo iedereen ! Zoals jullie weten ben ik de chinese vrijwilliger om naar de opnames te gaan MORGEN om 14u te antwerpen.
Ik heb net de vragen voor het pannelgesprek doorgekregen, dat is zo een beetje het script voor de opname. Die vragen gaan ze mij dus stellen!

Maar aangezien ik als vertegenwoordiger van dit forum ga, stellen ze mij ook verschillende vragen daarover, ik ben de zogenaamde ervaringsdeskundige  :P

Daarom zou ik het maar normaal vinden om deze vragen met jullie allemaal te overlopen. Kunnen jullie een beetje ee de vragen bekijken en sugesties geven (Wat jullie zouden antwoorden)

Dan hou ik daar ZEKER rekening mee, zodat ik effectief het forum hier kan vertegenwoordigen.
De volledige vragenlijst in .doc formaat kan je hier vinden!
Ik coy-paste de vragen specifiek voor mij ook even hieronder.

Alvast bedankt!!! 

Tim, jij bent als partner van een aseksueel vaak terug te vinden op de website en het forum van AVEN.  Zijn er veel mensen die nooit zin hebben in seks?

Tim, hoelang heb je al een relatie?

Tim, en jullie hebben nog nooit seks gehad?

Tim, is een zo een relatie haalbaar op lange termijn?

Tim, hoe ga je eigenlijk om met je eigen seksualiteit? Ik neem aan dat jij toch wel graag eens zou vrijen met je vriendin?

Tim, is het voor asseksuelen niet enorm moeilijk om heel de tijd geconfronteerd te worden met seks? 

Tim, en voor jou?

Tim, is er een lichamelijke of psychische oorzaak voor aseksualiteit?

Tim, wat zijn jouw ervaringen hieromtrent op het forum van AVEN?

Tim, merk je dat er in deze tijd waar seks toch wat gehypt wordt een soort van taboe rust op het begrip aseksualiteit?

Tim, denk je dat er mensen zijn die aseksueel zijn, die toch seks hebben omdat het nu éénmaal van ons verwacht wordt?

Tim, hoe denk jij hierover?  Is het volgens jou erger om als man aseksueel te zijn dan als vrouw?

Tim, hoe reageren mensen als ze jouw verhaal horen? Hebben ze begrip voor je vriendin? Of medelijden met jou? En hoe voelen jullie je daarbij dan?

Tim, voor jou zijn liefde en seks duidelijk gescheiden?  Ik neem aan dat je je vriendin wel heel erg graag ziet??  Ik wens jullie en alle andere asseksuelen in ieder geval heel liefdevolle relaties toe. Met of zonder seks, maakt dan allemaal niet uit.



Ereinion

Ik zal ze morgenochtend even beantwoorden en ze je sturen. Ik heb vanavond namelijk geen tijd.
Nogmaals, ik vind het geweldig dat je dit gaat doen, Viper!  :cake:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Viper, ik heb je een PM gestuurd (met  :cake: erin verstopt!)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Viper

Allemaal alvast bedankt!

Ik neem de meningen zeker en vast mee!

Ereinion

Hier mijn antwoorden. Het voelde een beetje vreemd, alsof ik voor jou aan het praten was  :-\ Maar hopelijk heb je er wat aan. Heel veel succes vanmiddag!!!  :knuffel:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Hoi Viper,
Fijn dat je dit wilt doen ! Misschien ben ik te laat, maar hier zijn mijn antwoorden..wellicht kun je er wat mee..
Het voelde inderdaad wel vreemd, alsof ik voor jou aan het antwoorden was..
Succes vanmiddag, Peter
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Te laat waarschijnlijk...veel succes! (door het tijdverschil weet ik niet eens of het al klaar is...)  :wave:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Viper

Helaas, sismo, je had nog een dik uur de tijd.
Maar geen erg: ik heb alle reacties wat gelezen en ze goed in het achterhoofd gestoken.

Ik hoop dat mijn antwoorden goed zijn, ik veronderstel van wel.

Ook voor mij wordt het afwachten welke stukken er uitgezonden worden. We hebben dik een half uur panelgesprek gedaan in één take, aangezien het in de uitzending nog geen 5 min duurt zal er wel één en ander wegvallen.
Maar goed, het zit erop, en ik heb toch naast Zoë Van Gastel mogen zitten  :P tof meiske btw!


Greetz!

petra1963

Bedankt, Viper ! Wanneer wordt het ook al weer uitgezonden ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Ik vind het al helemaal super dat je dit hebt gedaan! Ik ben erg benieuwd naar de uitzending.  :klap:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Ik ben ook heel erg benieuwd, maar ik ben er zeker van dat je het goed hebt gedaan Viper!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Viper

Vanaf september wordt het nieuwe seizoen uitgezonden, ik laat de datum van de bewuste uitzending zeker weten zodra ik het zelf weet!

Zonnekind

Ik ben zelf ook wel benieuwd, ik was niet bij deze opnames (dan moest ik met de auto naar Antwerpen en dat ging weer niet) dus ik heb er geen idee van wat er gezegd is... spannend 8)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.