Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

'Allo =)

Gestart door Antrenyu, augustus 18, 2006, 09:19:40 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ChibiFirli

Je kan natuurlijk altijd eens een willekeurige jongen oppikken, die mee naar huis nemen om aan je moeder voor te stellen met de vermelding zwanger te zijn. Dan ziet die waarschijnlijk plots wel de betere kanten van een relatief seksloos leven in ;D.

In ieder geval, mss een beetje laat, maar welkom ^^.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

petra1963

Zoiets heet 'shoctherapie' geloof ik.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Fixet

Welkom Antrenyu
Hier heb je ook een stukje  :cake:

Ook ik moest aan Neverending story denken, prachtboek en film :D

Antrenyu

Ooh, nu voel ik me een heiden... ik ken Neverending Story alleen van die kindertekenfilms die ze vroeger uitzonden. Maar als ik jullie zo hoor (lees?) voel ik me toch wel geprikkeld om het boek of de film eens te bekijken.

Citaat van: ChibiFirli op september 07, 2006, 09:56:24 AM
Je kan natuurlijk altijd eens een willekeurige jongen oppikken, die mee naar huis nemen om aan je moeder voor te stellen met de vermelding zwanger te zijn. Dan ziet die waarschijnlijk plots wel de betere kanten van een relatief seksloos leven in ;D.

Aww, dan belandt het arme mens zeker weten in een zenuwinzinking. Radicaal, maar geen twijfel dat het werkt xD.
Words of wisdom: Let it be.

petra1963

De Neverending Story ( het boek en de film) zijn erg mooi en leuk. Ik heb ze vroeger ook gelezen. En de film gezien, natuurlijk. Erg de moeite waard !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Ik vond de films vroeger geweldig, maar heb de film laatst terug gezien en toen viel die een beetje tegen. Maar als je hem nog nooit hebt gezien is het wel een aanrader.  :)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Citaat van: Antrenyu op september 08, 2006, 08:59:34 PM
Ooh, nu voel ik me een heiden... ik ken Neverending Story alleen van die kindertekenfilms die ze vroeger uitzonden. Maar als ik jullie zo hoor (lees?) voel ik me toch wel geprikkeld om het boek of de film eens te bekijken.

Ik ken het ook helemaal niet, zelfs niet de kindertekenfilms die jij net noemde... :-\
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Citaat van: Ereinion op september 09, 2006, 11:08:38 AM
Ik vond de films vroeger geweldig, maar heb de film laatst terug gezien en toen viel die een beetje tegen. Maar als je hem nog nooit hebt gezien is het wel een aanrader. :)

Maar dan alleen deel 1, want van deel twee zijn zowel het boek als de film een heel stuk minder.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Die had ik dan, denk ik, uit mijn geheugen gebannen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Dat heb ik dan ook uit mijn geheugen verbannen, goed gezegd Ereinion..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

 :klap:  eens kijken of ik dat ook kan...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

ChibiFirli

"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

petra1963

Niet nog meer medische noodsituaties aub ! Dan blijft er hier op het forum helemaal niemand meer over ! ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Citaat van: ChibiFirli op september 11, 2006, 04:02:17 PM
*geeft een hamer* ;D

Wat behulpzaam! Dank je wel Chibi!  ;D

*slaat zichzelf met hamer*
* doet zeer!*
*herinnert zich nog steeds the never ending story 2*
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?