Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

AARGHHH!!!! (datingsites).

Gestart door Koffie, mei 09, 2015, 08:59:35 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koffie

Zo, even afreageren! ;)
Ik sta dus op datingsites. Dat was een hele stap en ik wist dat ik het mezelf niet gemakkelijk zou maken maar jemig zeg, ik word gek. Als ik dat al niet was. ;)
'Ja, het viel me al op dat je aangaf niet op seks gericht te zijn, maar je gaat mij niet wijsmaken dat je het niet lekker vindt'.
Dus ik zeg dat hij dat rustig serieus kon nemen.
Ja, hij nam het wel serieus maar: 'Jij wilt dat ook want het is lekker en ontspannend, etc'.
En het leek hem wel lekker met mij. Tja, dat kan. Dat zie ik op zich wel als compliment, maar dat is niet mijn zaak, dat hij met mij wil. Dat is een intieme mededeling waar ik niet op zit te wachten.

En zo gaat het bij allemaal, al is deze wel vrij extreem door te zeggen ik toch wel wil. Eerlijk gezegd voelt dat voor mij intimiderend. Geen idee of hij nog antwoord geeft want ik heb dus gezegd dat ik NIET wil.

Ik weet 't niet, misschien haal ik mijn profielen wel weg, ik ben gewoon veel te knap voor die sites! ;)
(Ik ben niet knap en vroeger veel gepest met mijn uiterlijk).

Maar jee zeg, ik wist van te voren dat het veel om seks zou draaien, maar ik ben in mijn naïviteit toch een beetje onthutst van de heftigheid daarvan.



Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Koffie

Maar weer eens een blokkade gezet, hij begon te kreunmailen...
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Alwynn

#2
Vervelend dat je zulke vervelende reacties krijgt. :-\ Het gesprek dat je beschrijft vind ik ook intimiderend overkomen. Bah.

Ik sta ook op zo'n site met geaardheid aseksueel ingevuld maar bij mij vallen de reacties nog wel mee gelukkig. Maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik mijn profiel heb uitgezet / onzichtbaar gemaakt voor hetero's. Met het risico mensen mis te lopen, maar inderdaad om dergelijke intimiderende reacties te verminderen. Ik ben ook geïnteresseerd in vrouwen en de mannen waarin ik geïnteresseerd ben geweest waren biseksueel, dus ik heb het risico durven nemen.
Blijkbaar werkt dat wel dus (of ik ben niet zo knap  :schater:).

Wel had ik laatst iemand die orgasmische meditatie met mij wilde doen. (Ik denk omdat hij dacht dat hij zo de aseksualiteit kon genezen.) Euhm nee ik hoef geen meditatieve seks met een oude vent. Maar toen ik nee zei drong hij ook niet aan dus het was nog wel netjes denk ik.
En regelmatig inhoudsloze reacties in de trant van "hey pretty!" (9 van de 10 keer ook een man) ga ik op hun profiel kijken staat er bij de "zes dingen waar ik niet zonder zou kunnen" seks bij. Dan hebben ze zeker mijn profiel nog niet bekeken.

Edewecht

Hier is wat  :cake: voor je, Koffie.  :knuffel:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Ja, dank je. Lekker! Ik kan er gelukkig om lachen hoor, maar het is ook wel frustrerend dat het steeds op zulk soort gedoe uitloopt. En dat op mijn leeftijd! ;) Ik dacht dat de heren langzamerhand wel een beetje uitgestuiterd zouden zijn. Niet dus! Overigens was die van vandaag wel jonger. En ik heb een keer een knulletje van 20 gehad die ik ook heb moeten blokkeren. Echt, je maakt wat mee. :P

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Dutchamoeba

Citaat van: Koffie op mei 09, 2015, 11:53:04 PM
Ik dacht dat de heren langzamerhand wel een beetje uitgestuiterd zouden zijn. Niet dus!

Sommigen raken nooit uitgestuiterd, Koffie. Ik kan me nog herinneren dat toen ik net 17 was en een vriendin van mij net 16, dat we bij mijn oma op bezoek waren in het bejaardentehuis. Het was een warme zomerdag, en mijn vriendin en ik droegen allebei een jurk. Het commentaar van 1 mannelijke bewoner richting een andere mannelijke bewoner: "Kijk eens, wat een mooi speelgoed!"

Koffie

Op zich vind ik het niet raar om iemand aantrekkelijk te vinden, ook niet als je oud bent en je ziet een jonge blom lopen, maar zo'n opmerking vind ik dan wel weer vrij denigrerend.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Flying Ace

Naar mijn ervaring op sites is dat het beter is om dan helemaal niet te antwoorden :)

Als je gaat antwoorden denken ze wel eens: "zie je wel, die twijfelt, misschien kan ik die wel overhalen!".
Aan de andere kant is niet antwoorden misschien wel onbeleefd (maar hé, ik ben af en toe wel eens onbeleefd :P)

Wel jammer dat er nog steeds van die mannen voorbij komen.
Maar die zullen waarschijnlijk ook wel blijven.

Lekker niets van aantrekken en gewoon kijken naar degene die wel leuk zijn ;)

Koffie

Eerst hadden we een vrij normaal gesprek. Als ze op een andere manier beginnen, zeg ik gewoon niets, inderdaad, of ik stuur zo'n algemeen afwijsberichtje. Maar deze leek in de eerste instantie serieus. Hij kon hele zinnen typen (toch wel vrij bijzonder weet ik inmiddels) en hij begon niet meteen over hoe geweldig sexy ik wel niet zou zijn. Zo heb ik er nog een gehad. De meesten komen binnen met: 'Hey schatje, wat zie jij er lekker uit!' Die horen inderdaad niets van me. Maar daar krijg je verder ook geen last mee, die struinen verder de profielen af en wie weet vangen ze ergens wat. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat vrij droevige gevallen vind. ;)
Overigens was er hier geen enkele twijfel, het was een overduidelijke NEE, maar je hebt nu eenmaal mannen die zo'n 'afwijzing' niet verdragen en dan juist verder gaan.

Onbeleefd zijn vind ik niet zo erg hoor, als het om het afschermen van mijn grenzen gaat. Je hoeft niet grof te zijn, maar ik hief echt niet altijd de aardigste te blijven. En ik ben ook niet bang voor de blokkeerknop. Als iemand zich niet gedraagt gooi ik de deur gewoon dicht. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Flying Ace

Haha ja dat valt mij ook wel op.

Hoewel ik vaker saaie berichtjes krijg, in de zin van "hoi hoe is het" en dan weten ze daarna geloof ik niet meer waar ze het over moeten hebben. :P
Sinds ik op mijn profiel heb staan dat ik demi ben, krijg ik duidelijk minder berichten... maar ik ben ook niet zo mega actief, dus ik weet niet of er echt een verband is.

Koffie

Bij mij is het vaak zoiets als: Hey lekker ding! Ik vind persoonlijk dat soort taalgebruik bij een 50+'er ook een beetje maf staan, maar dat kan aan mij liggen.
Kennelijk heb ik waanzinnige foto's. En zo uitdagend ook met die dikke wintertrui en die spijkerbroek (uche uche).

Ik krijg niet zo gek veel berichtjes, want ik heb als struikeldraad onder aan mijn profiel staan dat ik niet op zoek ben naar seks en dat ik ook in een relatie niet op seks gericht ben. Dus zie je dat niet zitten, begrijpelijk en zoek lekker verder. Allebei blij. :) Maar sommigen trekken zich daar niets van aan of zien een uitdaging.

Ach ja, ik zie wel weer verder. Ik was gister gewoon even een beetje misselijk. Nee is nee, bah.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Tempesta

Bij sommige reacties die ik krijg vraag ik me af of ze überhaupt naar mijn seksuele oriëntatie hebben gekeken. Of naar mijn profiel. Of mijn naam :banghead:. Gelukkig heb ik nog geen aandringers gehad zoals Koffie. Maar jeetje, je zou zomaar helemaal ontmoedigd raken door al die stomme reacties.  :knuffel: voor Koffie als troost!

Koffie

Dank je! Het is voor mij niet eens dit voorval dat me ontmoedigt, het is die hele sfeer. Ik denk: Doe gewoon, praat gewoon met me. Maar het is vooral dat domme, slijmerige, middelbareschoolachtige geflirt, waar ik toen niks mee kon en nu nog steeds niet. Plus natuurlijk dat alles seksueel geladen is.
Maar ik laat het profiel nog maar even staan, je weet nooit. Je moet als aseksueel alleen wel behoorlijk sterk in je schoenen staan en zorgen dat je een teiltje bij de hand hebt voor bij een paar malloten. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

In de kast

@ koffie je bent zeker nier de enige met dit soort reacties. Ik heb van de week een profiel aangemaakt op okcupid. Maar daar heb ik nu alweer spijt van :-\ en ik heb nog niet ontdekt hoe ik het profiel weer kan verwijderen  :banghead: